Gjest husmoren Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 noen som har prøvd vektklubb.no ?? hva synes du om den? gikk du ned i vekt? i så fall hvor mye ?? osv.. kan du fortelle litt om hva som var bra og ikke med vektklubben ? har lyst å prøve men medlemskapet koster jo litt da så tenkte jeg skulle høre med dere her inne først om dere hadde noen erfaringer med nettsiden
vilde Skrevet 18. september 2007 #2 Skrevet 18. september 2007 Jeg er medlem og godt fornøyd. Det er kjapt å legge inn maten man spiser i løpet av endag,og man får dermed god oversikt over kaloriinntak etc. Jeg har iafallefall blitt mye mer bevisst på hva jeg putter i munnen. Jeg syns også at når jeg noteterer ned hva jeg spiser hver dag, så får det meg også til å tenke meg mer om før jeg spiser noe usunt. I følge vektklubb så skal jeg spise ca 1500 kcal pr dag. Jeg har tatt av ca 6 kilo på 10 uker,og er godt fornyød med det Har planer om å ta av 4 kilo til de neste månedene. Jeg kjøpte 1 års medlemskap, det koster ikke så mye i forhold til hva du får igjen for det! Til sammenligning koster vel et Grete Roede kurs 1500 kr for 2 mnd eller noesånt?!
knudz3n Skrevet 19. september 2007 #3 Skrevet 19. september 2007 jeg er medlem, funket ok for meg ang menyer, trening og det å legge inn mat å beregne kcal... bare synd jeg ikke gikk ned noe...
Kylling Skrevet 19. september 2007 #4 Skrevet 19. september 2007 Gikk ned nesten 7 kg i fjor på 3 mnd med vektklubb. Jeg var så dum at jeg la på meg igjen, så jeg tegnet nytt medlemskap nettopp.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 19. september 2007 #5 Skrevet 19. september 2007 Vektklubben til VG du mener? Dere vet at Grete Roede også har vektklubb? den er gratis.... har tilgang på mye av det samme som på vg sin vektklubb. du får ikke ferdi meny på GR- sine sider, men det får du ikke om du går kurs hoss de å betlaer masse penger heller. synes GR- vektklubben er kjempe bra jeg da. gratis og god. funker som fjell bare du følger det. i forumet på GR siden kan dere søke på formel og d kan dere selv regne ut hvor mye dere ska ha hver dag. alt avhengig av vekt, høyde, aktivitetsnivå på jobb og kveld..osv.... å sidene du fyller i dagens mat på er super bra. er jo så fort å tro at bare litt extra ikke utgjør noe. men det er jo akkurat det det gjør. lykke til
Gjest Kristin_ Skrevet 23. september 2007 #6 Skrevet 23. september 2007 GR sin vektklubb har ikke ferdige menyer. VG sin funker veldig godt for dem som ikke har lyst å legge opp sin egen diett, av ulike grunner. Oppskriftsdatabasen er også større. Personlig synes jeg at den legger opp til litt for lave dagsrasjoner kalorimessig, og etter å ha vært ganske aktiv i "nytt år nye muligheter" tråden så jeg at det var en del der som ikke fikk særlig gode resultater. Men det kan selvfølgelig gå mer på egen innsats enn på programmet i seg selv! Men om man skal kun ha kaloritellingsprogram, er Somebody overlegen i sin klasse. Mange gode artikler, en ENORM database og en veldig detaljert beskrivelse av næringsstoffer i maten etc. Jeg har prøvd begge deler og Somebody var mye bedre.
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2007 #7 Skrevet 27. september 2007 Nå ble jeg nysgjerrig. Åssen kosthold legger de opp til? Mener da f.eks. lavkaloritelling, lavkarbo, mye trening osv....
Gjest Kristin_ Skrevet 27. september 2007 #8 Skrevet 27. september 2007 VG.no - Lavkalori, relativt mye karbohydrater Grete Roede/Somebody - man legger inn info selv, får bare anbefalte mengder (ca 500 kalorier i underskudd pr dag 55% karb <30% fett og 15% protein) Somebody er en ganske stor pusher på fysisk aktivitet, og det synes jeg er supert, for det er så utrolig viktig! Det er forsåvidt GR (kan samle "gullepler" og VG også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå