Gjest Gjest_line_* Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 Hva tenker dere om dette? En mann som er samboer med barn, har en elskerinne på si, som han holder på gress med smiger og fagre ord. Vanskelig å ta et valg- gi meg mer tid osv... Forholdet til samboeren er hvist ikke det beste... sier han.. Elskerinnen gir ham et ultimatium gå eller bli.. ingenting skjer, annet enn at han fortsatt sier at han elsker henne. Så en dag har de solgt huset og kjøpt seg nytt, uten engang å nevne det for den andre.. de har daglig kontakt.. fatter det ikke jeg...
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2007 #2 Skrevet 18. september 2007 Hva er det du ikke fatter? Han har valgt å kjøpe en ny familiebolig med den familien han har uten å innlemme elskerinnen som ikke er en del av familien, men en utestående person. Han har tatt sitt valg.... - påtide for hun å ta sitt kanskje?
Gjest Mayamor Skrevet 18. september 2007 #3 Skrevet 18. september 2007 Bare det å være elskerinnen til et mann med barn og samboer og tro på noe er vel bra naivt? Om så mannen velger henne; kan hun noensinne stole på at han ikke får seg en ny elskerinne?
Gjest Britt Banditt Skrevet 18. september 2007 #4 Skrevet 18. september 2007 Han vil ha i pose og i sekk, det er det jeg tror.
Gjest StockDama Skrevet 18. september 2007 #5 Skrevet 18. september 2007 Han vil ha i pose og i sekk, det er det jeg tror. Jupp. Og han får det visst også, så han trenger da ikke stresse med noe som helst.
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2007 #6 Skrevet 18. september 2007 Så en dag har de solgt huset og kjøpt seg nytt, uten engang å nevne det for den andre.. de har daglig kontakt.. Dette viser jo ganske godt at elskerinna ikke på noen måte er del i hans dagelige liv, når han ikke en gang ønsker å fortelle om det. På den andre siden betyr det jo også at han ikke har planer om å gå fra kona, for da hadde de jo ikke kjøpt hus sammen igjen. Det ar da klart han ikke vil fortelle det til elskerinna da han selv er veldig klar over hva huskjøpet innebar.
Gjest Blondie65 Skrevet 18. september 2007 #7 Skrevet 18. september 2007 (endret) Hva tenker dere om dette? En mann som er samboer med barn, har en elskerinne på si, som han holder på gress med smiger og fagre ord. Vanskelig å ta et valg- gi meg mer tid osv... Forholdet til samboeren er hvist ikke det beste... sier han.. Elskerinnen gir ham et ultimatium gå eller bli.. ingenting skjer, annet enn at han fortsatt sier at han elsker henne. Så en dag har de solgt huset og kjøpt seg nytt, uten engang å nevne det for den andre.. de har daglig kontakt.. fatter det ikke jeg... Jeg tenker at det er på tide for elskerinnen å "wake up and smell the shit". Han har ingen planer om å forlate sin fru og holder henne og fruen for narr. Selvsagt har ikke elskerinnen noe med om han kjøper hus med fruen, det eneste som vedgår henne i denne saken er at hun er blitt holdt for narr av en dust. En ting er at man velger å være utro. Noe helt annet er å ikke være ærlig med elskerinnen om hva som er planene. Men det kan man jo kanskje ikke forvente av en mann som har løgn høyt på dagsordenen overfor sin kone. Moralen er: gifte menn er ikke verdt det! Edit: Og forøvrig betyr et ultimatum at det får konsekvenser dersom man ikke gjør en bestemt handling. Skal man først stille ultimatum bør man være konsekvent. Ellers blir det litt sånn "ulv ulv". Endret 18. september 2007 av Blondie65
Gjest =tentacle= Skrevet 18. september 2007 #9 Skrevet 18. september 2007 Forholdet til samboeren er hvist ikke det beste... sier han.. En slik mann er sannsynligvis ikke i stand til å ha forhold i "den beste klassen" uansett. Elskerinnen er så heldig at hun har en viss oversikt over situasjonen, og den bør hun bruke til å gjøre noen valg for seg selv. F.eks bruke sin varme og sine ressurser på noen som vil ha henne i stedet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå