*Mocca* Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 Har alltid voldsom hodepine fra etter jeg har trent og stort sett resten av dagen. Helt vanvittig vondt i hodet... Ingen voldsom trening, kjører kanskje på litt mer enn det jeg helst bør, drikker nok vann vil jeg tro, 1 l vann ca.... Noen som har en ide om hvorfor jeg har så vondt i hodet og har noen lure tips? Er det kanskje bare fordi jeg foreløpig er forholdsvis utrent?
*Enigma* Skrevet 18. september 2007 #2 Skrevet 18. september 2007 Hva trener du? Det kan være at du spenner deg når du trener slik at du får vondt i hodet. Når spiser du i forhold til treningen? Svetter du mye når du trener slik at du kanskje burde fått i deg mere vann, kan hende at du svetter såpass mye at du burde fylt opp med mineraler og salter også, men veldig vanskelig å si så lenge du ikke sier noe mer enn du gjør.
*Mocca* Skrevet 18. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. september 2007 Har trent 20 min kondisjon(rotex, tredemølle og sykkel) og ellers styrketrening... Nå har jeg idag trent 30 min dans og 30 min mage/rygg time... Svetter mye når jeg trener ja.... har ikke noe system i når jeg spiser eller noenting, liten sultfølelse og matlyst pga medisiner... Men kanskje det kan være en ide med salter og mineraler... sportsdrikker og slikt....? Og kanskje passe på hva jeg spiser i forhold til trening ja...
Gjest Veronica Mars Skrevet 18. september 2007 #4 Skrevet 18. september 2007 (endret) Jeg får også hodepine etter trening hvis jeg har trent for hardt. Bruker du pulsklokke, og har du fått målt makspulsen din? Du bør ikke ligge over 95% av makspulsen din når du trener, og hard trening over 85% av makspuls bør foregå i intervaller, altså ikke for lenge av gangen. Jeg kan også få hodepine hvis det blir for mye "hopping" og risting. I tillegg må du passe på at du har fått i deg godt med næring helst et par timer før treningen så du ikke går tom. Endret 18. september 2007 av Veronica Mars
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå