Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2003 #1 Skrevet 3. april 2003 Har dere lest om dette i ukeblader. Sto i forige allers bla. Ei som hadde vert med på Robinsonekspedisjonen hadde gått ned ti kilo på 6 uker. Gikk inn på nett ang. dette produktet. Det er Sunkost som har det. Der sto bla. at det var vitenskapelig dokumntert. Jeg spurte i mail hvilke dokumentasjon de hadde. Ikke er priser oppgitt i blad eller på nett. De har enda ikke svart meg. Lurer på om ukebladene er sponsetpå et eller annet vis fra div. firmaer for å fortelle om disse helsekostproduktene. Det er hver uke de tar opp et middel. Spes. et ukeblad så er det samme firmaet som går igjen. Når en leser om dette i "seriøse" ukeblad så er det mye penger for de som selger. Jeg bare lurer.
Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2003 #2 Skrevet 3. april 2003 Her er litt info om dette slankeplasteret: http://www.shapepatch.no/index.html Jeg har ikke prøvd det selv så jeg vet ikke om det virker. Prisen på nett er 449 kr for en pakke, vet ikke hvor lenge denne pakken varer...
Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2003 #3 Skrevet 3. april 2003 Det var der jeg leste det og sendte en mail som ikke blir besvart!
Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2006 #4 Skrevet 4. desember 2006 (endret) Shapep er vel ikke regnet for å være så seriøs vel. Prøv å send mail til xxxxxxxx De har god kundeservice Mailadresse slettet ihht KGs regler. Mie (mod). Endret 4. desember 2006 av Mie
Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2006 #5 Skrevet 4. desember 2006 Her fant jeg spm og svar om slankeplaster slankeplaster
Crianza Skrevet 4. desember 2006 #6 Skrevet 4. desember 2006 Hmmm... Virker vel litt for enkelt at man skulle kunne gå ned mange kilo kun ved hjelp av plaster??
Sin Skrevet 4. desember 2006 #7 Skrevet 4. desember 2006 (endret) Og her er "hemmeligheten", sitert fra siden det ble linket til over: Hvordan skal jeg spise når jeg bruker Quick-plasteret? For at slanke seg, skal man innta færre kalorier enn man forbrenner. Derfor anbefaler vi , om du spiser usunt, så prøv å legge om på kosten din. En sunn og fornuftig kost er også nødvendig for at du kan holde vekten når du har slanket deg. Endret 4. desember 2006 av Sin
Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2006 #8 Skrevet 4. desember 2006 Jeg er både enig og uenig. For de som har nok vilje og motivasjon, så er god sunn kost og regelmessig trening det beste som finnes. Det er fakta. Men det er ikke slik plasteret virker ifølge produsenter. Etter det som står om Havtang og jod, så vil innholdet påvirke skjoldbruskkjertel til å øke en forbrenning. Dette er en grunn til at plasteret virker, for noen, selv om de ikke skifter livvstil - . Om en lurer på sitt eget stoffskifte så kan man ta en prøve hos legen. Spiser du sunt og trener rehelmessig vil du ganske så sikkert få en bedre effekt med plasteret, enn uten, om forbrenningen er lav. Har man ok forbrenning så vil ikke plasteret hjelpe noe i det hele tatt. Da må en finne andre løsninger. Om plasteret holder hva det lover er opp til de som prøver det å bedømme, men noe effekt må det ha da endel mennesker i skandinavia angivelig skal ha brukt produktet med stor suksess. Quick Produsent
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå