Gjest Gjest_undrende_* Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 Heisann!! Vet ikke om dette ble det rette forumet, men jeg prøver:) Jeg og kjæresten har tenkt på, og har lyst til å se forestillingen med Ylvis, som har premiere på Edderkoppen i Oslo nå i obtober. På edderkoppens hjemmesider finner jeg ut at Scandic edderkoppen har ulike pakketilbud. Dvs at du kan få billett til forestillingen du ønsker, samt overnatting. Så det var ulike tilbud. Siden vi ikke kjenner så mange i oslo, bor altså ikke der, så er det vanskelig å få tak i et sted å overnatte ellers. Men har heller ikke sånn kjempegod råd, så synes kanskje hotell er litt dyrt. Men har ikke helt peiling om prisene på disse pakketilbudene er verdt det de inneholder..., eller det er de sikkert. Men er dette dyrt alternativ for to som ikke har så god råd?Den ene av oss jobber, den andre er student. Pakketilbudet vi tenkte på var da dette: Scandic Edderkoppen tilbyr en gunstig hotellpakke som inkluderer overnatting og inngangsbillett til forestillingen, pris fra kr 1135,- per person. Beskrivelse av tilbudet Pris fra kr 1135, - per person i delt dobbeltrom inkludert billett til Ylvis III Stor frokostbuffé er alltid inkludert Barn opptil 13 år bor gratis i de voksnes rom Spørsmål fra en som ikke har peiling på hotell priser og sånn:) er dette dyrt for et kjærestepar som ikke har verdens beste råd, men som gjerne vil finne på noe utenom det vanlige sammen!? r
Antoinette Skrevet 18. september 2007 #2 Skrevet 18. september 2007 Hotell i Oslo er dyrt, prisen du oppga for rom, billetter og frokost er veldig bra.
Gjest Blondie65 Skrevet 18. september 2007 #3 Skrevet 18. september 2007 Må si meg enig. Jeg aner ingenting om deres økonomi og kan derfor ikke si noe om det er dyrt for dere. Men slike showbilletter koster fort 3-400 kroner alene og da kan dere jo selv regne. Kos dere forestillingen, det blir nok utrolig gøy. Gid det var meg ...
Gjest Gjest_undrende_* Skrevet 18. september 2007 #4 Skrevet 18. september 2007 Ok:) Er liksom ikke av de som ligger på hotell så ofte.... kanskje to år siden sist, men det var sammen med de andre i familien:) første gang oss alene nå..... Også innbiller jeg meg at det er bare "voksne" som bor på hotell sånn. Dumt sagt kanskje, men føler liksom man kanskje blir sett rart på når man kommer to, ja, kan vel si ungdommer, å sjekker inn på hotell:) Vi er i alderen 22-25år.
Antoinette Skrevet 18. september 2007 #5 Skrevet 18. september 2007 Hvorfor skulle det være rart? Jeg har bodd regelmessig på hotell fra jeg var 18/19 i forb. med skole/jobb. Ble aldri sett rart på. Book hotellpakke, reis og kos dere masse.
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2007 #6 Skrevet 18. september 2007 Må si meg enig. Jeg aner ingenting om deres økonomi og kan derfor ikke si noe om det er dyrt for dere. Men slike showbilletter koster fort 3-400 kroner alene og da kan dere jo selv regne. Kos dere forestillingen, det blir nok utrolig gøy. Gid det var meg ... Altså jeg tjener forholdsvis bra kan man vel si, men er ganske nyutdannet så lever vel litt i student modus enda og tror jeg har dårlig råd;) dette forsterkes vel litt av at min kjæreste er student enda og har ikke like god råd som meg.... Men har veldig lyst til å se Ylvis begge to:) er jo kjempegøy!Vært på forestilling med de før.... kjøpe billetten ene og alene koster ca. 440 pr pers..... Håper vi får det gøy, hvis vi drar!
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2007 #7 Skrevet 18. september 2007 Hvorfor skulle det være rart? Jeg har bodd regelmessig på hotell fra jeg var 18/19 i forb. med skole/jobb. Ble aldri sett rart på. Book hotellpakke, reis og kos dere masse. ok:) takk!!!hehe... er helt ny innen dette;) ....
Arwen Skrevet 18. september 2007 #8 Skrevet 18. september 2007 Kjempebillig! Bilettene koster jo 440,- pr person alene så det er et supert tilbud.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå