Gjest Advena Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 (endret) Heisann! Visste ikke helt hvor jeg skulle plassere denne, så feel free for å flytte den om nødvendig. Altså; Jeg har en bil med en ubehagelig lukt. Det er ikke en spesifikk lukt, bare ikke godlukt, liksom. Jeg liker ikke Wonderbaum, så lurte på om noen hadde noen tips for å bli kvitt lukta, eventuelt få inn en bedre lukt? Endret 18. september 2007 av Advena
Bobsi Skrevet 18. september 2007 #2 Skrevet 18. september 2007 Ta en skikkelig rengjøring med såpe og vann......
Gjest Advena Skrevet 18. september 2007 #3 Skrevet 18. september 2007 Ta en skikkelig rengjøring med såpe og vann...... Det har jeg gjort.. :klø: Får kanskje ta en til til helgen. Takk ihvertfall.
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2007 #4 Skrevet 18. september 2007 Er det ny bil/gammel bil? Søppellukt eller bilinteriørlukt? Svidd olje eller brente eletriske ledninger-lukt?
Gjest Handy Manny Skrevet 18. september 2007 #5 Skrevet 18. september 2007 Er det stoff-seter? Jeg ville renset setene og gulvet med en tepperensmaskin. Rens først med rensevæske, og hvis du gidder... rens en gang til med bare vann. Dum årstid å drive med dette, siden det er så fuktig i været... derfor bør du stå i oppvarmet garasje eller bruke kupevarmer for å tørke bilen igjen.
Octavia Skrevet 18. september 2007 #6 Skrevet 18. september 2007 Kanskje det kommer vann inn noe sted, og rett og slett lukter mugg?? Har du sjekket under matta i bagasjerommet?
Gjest Advena Skrevet 19. september 2007 #7 Skrevet 19. september 2007 Tusen takk for fine råd! Skal ta det til helga.
:-) anna Skrevet 20. september 2007 #8 Skrevet 20. september 2007 Om det er virkelig ille så finnes det faktisk firmeaer som fjerner lukt fra bilinteriør. Det koster jo lutt penger da, men det er en mulighet i krisetilfelle. Vi kjøpte bil som var noe så helt utrolig innrøkt. Jeg har aldri kjent lignende, han som eide den før oss hadde kjederøykt og hatt stappfulle askebegren. Taket var gult over førersetet, og når man åpnet døra var det som å møte en vegg av røyklukt. (Vi fikk den billig på grunn av den ekstreme røyklukta.) Spanderte en slik rensing (kosta noen få tusenlapper) og bilen er faktisk helt luktfri. En annen ide er å sette en skål med eddik i bilen over natta. Eddik skal visstnok trekke til seg sterke lukter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå