Gå til innhold

Navn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter min mening sitter Ronny, Kenneth, Roger, Børre, Kai, Arild og Greta i buret.

Hvem sitter i buret for dere?

Hilsen Betjenten i fengsel

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I tillegg til de som er nevnt, så tror jeg at Kent, Robert og Laila er buret inne.

Men Arild? Det visste jeg ikke.

Skrevet

Rolf, Benny, Tor, Børre,

Men Arild sitter ikke i fengsel nei!

Skrevet

Glenn sitter i fengsel. Spesielt hvis det er et dobbeltnavn slik som Glenn Andrè. Ellers enig i Ronny, Roger, Jarle osv.

Skrevet

Hva kommer dette av?

Hvorfor er slike navn belastet?

Skrevet

Ronny, Johnny og Tommy sitter der garantert :fnise: I Tilleg tror jeg Kent-Robert og Frank sitter inne blant flere :jepp:

Skrevet

Jimmy !

..men det er mulig at han er så sleip, at han klarer å sno seg unna buret.

TS: Dette er inspirert av en Pondus stripe, har jeg rett ? ;)

Skrevet

Det er mulig Ray og Raymond tar en tur innom også..

Skrevet

mitt navn og navnet til bgge brødrene mine er nevnt, men ingn av oss har vært i fengsel såh! :kjefte:

Skrevet

Onkelen min heter Arild og han er POLITI!

Gjest Silmarill
Skrevet (endret)

Nå skal vi se :klø: ....Ronny, Johnny, Tommy, Odd Kåre er jo alltid bura inn, Raymond, Roy, Rita, Ulla, Roger, Kurt, Lasse, Tony, Kenneth, Børre, Jim-Roger, Kent-Ronny, Karste-Beate, Glenn-Jimmy, Robin, Remi, Ruben, Rodney, Rudi, Jalmar, Mustafa, Ahmed, Muhammed, Rashid, Sharid, Ali, Osman, Ferridin, Sharif, Shaban, Ping Young Tran, Ho Hang Vho, og diverse andre "pling plong navn"........

Kjell Inge Røkke, Frank Murud(snart), Egon Olsen på livstid :vetikke: B-gjengen, David Toska med venner, Svarte-Petter og 176-671, 761-176 og 617-167.... Veronica og Kristin..

Ja, nå holdt jeg jo på å glemme Bølla, Pæra, Haikjeft, Farlige Fiffus, osv

Dette er min liste da :filer:

Endret av Silmarill
Skrevet
Nå skal vi se :klø: ....Ronny, Johnny, Tommy, Odd Kåre er jo alltid bura inn, Raymond, Roy, Rita, Ulla, Roger, Kurt, Lasse, Tony, Kenneth, Børre, Jim-Roger, Kent-Ronny, Karste-Beate, Glenn-Jimmy, Robin, Remi, Ruben, Rodney, Rudi, Jalmar, Mustafa, Ahmed, Muhammed, Rashid, Sharid, Ali, Osman, Ferridin, Sharif, Shaban, Ping Young Tran, Ho Hang Vho, og diverse andre "pling plong navn"........

Kjell Inge Røkke, Frank Murud(snart), Egon Olsen på livstid :vetikke: B-gjengen, David Toska med venner, Svarte-Petter og 176-671, 761-176 og 617-167.... Veronica og Kristin..

Ja, nå holdt jeg jo på å glemme Bølla, Pæra, Haikjeft, Farlige Fiffus, osv

Dette er min liste da :filer:

:klappe: Der var absolutt de fleste med! Kan kanskje slenge på Bianca, Roy Andre, Rodney og Ulf.

Gjest Silmarill
Skrevet
:klappe: Der var absolutt de fleste med! Kan kanskje slenge på Bianca, Roy Andre, Rodney og Ulf.

Takk, takk :fnise: Ja, de navnene må jo helt klart med :Nikke:

Skrevet

Er klar over at dette skal være en morsom tråd, og det er det jo!!

Men..... en del navn er belastede. Noen som vet om finnes det noen statistikk på dette?

Skrevet

jeg tror nesten alle har klart å nevne navnet til kjæresten min :hoho:

men han kommer fra en by hvor stygge navn er relativt utbredt. særlig stygge dobbelt-navn.

han har ikke vært i fengsel enda, men jeg er helt enig i at han bør være det! med et sånt navn, liksom... foreldrene bør forsåvidt slå følge. hva i svarte tenkte de på??

ser for meg at de fleste av disse fengselsfuglene røyker rullings, går i fake adidas-treningsbukse, og har en stressless i lysbrunt skinn :-D

Skrevet

Jeg har lest en artikkel på nettopp det her, statistikken viste den gang at "Dobbeltnavn som begynner med Jan, i hovedsak Jan Egil, Jan Inge, Jan Erik og Jan Arne er de vanligste navnene blant dagens kriminelle, ifølge statistikk hentet inn av Rogalands Avis. Anita topper blant jentene. "

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...