Gjest Gjest_Helle_* Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 Jeg har nettopp sittet og funnet ut hvilke farger jeg vil ha i mitt prøve-sett som ikke koster noe. Men når jeg skal sjekke ut, og alt det der, så får jeg opp betalings-måte. Jeg krysset ikke av på noenting her,siden de prøvene er gratis, menda kom samme siden opp igjen...Jeg har ikke lyst til å gi vekk mitt visakort nummer, når jeg ikke skal kjøpe noe. Hva har dere andre gjort? Er det sånn at man MÅ bestille et av de andre settene og??
Ce'Nedra Skrevet 18. september 2007 #2 Skrevet 18. september 2007 Hm.. Det er vel for frakt kanskje? Jeg bestilte noe i tillegg til gratissettet, så husker ikke hvordan det der var. Hvis du ikke vil gi bort visanummeret ditt, har du jo muligheten til å bruke PayPal.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 18. september 2007 #3 Skrevet 18. september 2007 Hm.. Det er vel for frakt kanskje? Jeg bestilte noe i tillegg til gratissettet, så husker ikke hvordan det der var. Hvis du ikke vil gi bort visanummeret ditt, har du jo muligheten til å bruke PayPal. Jepp, du må betale for frakten. ca 30 kr hvis jeg husker riktig.
Rexina Skrevet 18. september 2007 #4 Skrevet 18. september 2007 Jeg bestilte det prøvesettet for ca 2 uker siden, men hvor lang tid tar det før det kommer? Er så utolmodig!
Grønt blad Skrevet 18. september 2007 #5 Skrevet 18. september 2007 (endret) Som de over sier, så må du betale for frakten som tilsvarer ca. 30 kr. Siden du ikke vil gi bort visakortnummeret, kan du, som Ce'Nedra skriver, opprette en PayPal-konto. Det vil si at betalingen skjer gjennom PayPal (som har kortnummeret ditt), og mottageren vil ikke få vite hva kortnummeret ditt er. Mange selgere på E-bay foretrekker også PayPal. En PayPal-konto kan du opprette på www.paypal.com. Jeg vil samtidig minne om at det fort kan ta 1-2 uker før du får prøvene. Lykke til! Endret 18. september 2007 av Grønt blad
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2007 #6 Skrevet 18. september 2007 Jeg bestilte det prøvesettet for ca 2 uker siden, men hvor lang tid tar det før det kommer? Er så utolmodig! Jeg bestillte mine den 6/9, og fikk de i går! De ble sendt samme dagen jeg bestillte. De er nok rett rundt hjørnet
BeautyQueen Skrevet 27. januar 2008 #7 Skrevet 27. januar 2008 Er det helt gratis og bestille de prøvene eller må man betale frakt?
Gjest Pupsilure Skrevet 27. januar 2008 #8 Skrevet 27. januar 2008 Er det helt gratis og bestille de prøvene eller må man betale frakt? Du må betale frakt
Grønt blad Skrevet 27. januar 2008 #9 Skrevet 27. januar 2008 Er det helt gratis og bestille de prøvene eller må man betale frakt? Selve prøvene kosten ingenting, men du må betale frakt. Frakten kommer på cs. 30 kr til Norge.
BeautyQueen Skrevet 27. januar 2008 #10 Skrevet 27. januar 2008 Ok. Det var da ingenting. Så jeg bestiller. Hvordan er de everydayminerals foundationene og produktene ?
BeautyQueen Skrevet 27. januar 2008 #12 Skrevet 27. januar 2008 nettside? jeg vil også ha prøver www.everydayminerals.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå