mamut75 Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 Jeg har en kamerat som har vært gift i endel år . Han sliter med at han ikke får nok sex i forholdet sitt og nå har han blitt så desperat at han leter ganske aktivt etter en elskerinne . Denne fyren er egentlig ganske sympatisk , og selvom jeg på en måte kan forstå ham (han har ikke fått noe hjemme på over 4 måneder nå ) , så ser jeg faktisk nødig at han går over denne terskelen for første gang . Er det noen som har noen bra tips til hvordan han kan få henne til å ha mer lyst? Hun er gravid nå , men hun har egentlig vært sånn lenge . Han pleier å lage middag nesten hver dag så å gjøre det for nte gang blir vel ikke spesielt nok .
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2007 #2 Skrevet 18. september 2007 Istedet for å lete aktivt etter en elskerinne , så kunne han jo f.eks. SNAKKE MED KONA om hvordan han har det! Og kreve at de må få en løsning på det! Han må gi henne alternativer, som f.eks. at han føler han enten må gå fra henne, eller skaffe seg en elskerinne, hvis hun ikke vil ha sex med han lenger - så har hun iallefall et valg!
Antoinette Skrevet 18. september 2007 #3 Skrevet 18. september 2007 Han må jo snakke med henne og forsøke å finne ut hva som er galt. Når hun ikke vil ha sex på 4 mnd. er det ikke lengre snakk om lyst, da må det ligge noe mer bak.
mamut75 Skrevet 18. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. september 2007 Jamen de har snakket om det flere ganger , hvordan de har snakket om det vet ikke jeg siden jeg ikke var til stede , men det blir ikke noe "vei i vellinga " selvom de snakker om det . Så jeg lurte bare på om noen av dere damer som sliter med det samme som henne , kanskje visste noen triks han kunne prøvd for å få henne til å få mer lyst .
onyx Skrevet 18. september 2007 #5 Skrevet 18. september 2007 Nå er det ikke alltid slik at gravide damer har så mye lyst, og det er neppe noe han kan gjøre med akkurat det. Jeg foreslår han han holder ut til barnet er født + litt tid etterpå og så tar opp saken igjen. Å være utro mot sin gravide kone er ganske lavmål uansett.
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2007 #6 Skrevet 18. september 2007 å herregud! jeg hadde ikke gått å lett etter en elsker hvis jeg og kjæresten ikke hadde hatt sex på en stund, og det at han tenker på en elskerinne nå som hun er gravid attpåtil, ja da blir det jo enda verre! allerede nå svikter han familien sin, nei fyttikatta for en fyr av en kamerat du har! han må jo diskutere med henne, hvorfor hun ikke vil ha sex!
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2007 #7 Skrevet 18. september 2007 OK, DAMA vil ikke snakke om hvorfor hun ikke har lyst, men da må kameraten din stille et ultimatum da, du kan forresten hilse å fortelle at sex etter en fødsel, kommer i andre rekke i lang tid etterpå med de fleste.
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2007 #8 Skrevet 18. september 2007 SØK på ordet sextips på internett, der kan han finne gode råd
aline Skrevet 18. september 2007 #9 Skrevet 18. september 2007 hva som skal til for å tenne akkurat henne, vil jeg tippe på er rimelig umulig å si for noen her inne, da vi ikke aner noe om HVORFOR hun i lengre tid har manglet sexlyst. Var jeg hans venninde, så ville jeg igjen bedt ham prate med sin kone, og hun må prate med ham og kanskje gå litt i seg selv for å finne ut hvorfor hun ikke har lyst. (ikke bare nå som hun er gravid, men også ellers) Det er vondt og sårt å gå mange mnd uten sex, men det er også vondt og sårt (ofte) å være den som mangler lysta. Om de ikke klarer å løse det selv, kanskje hun kan prate med lege eller liknende? kanskje det er mulig å finne utav hvorfor?
Gjest soya Skrevet 18. september 2007 #10 Skrevet 18. september 2007 Ja, dette var jammen meg en sympatisk kar :kaffe:
Gjest Gjest_Thea_* Skrevet 18. september 2007 #11 Skrevet 18. september 2007 Er det så utrolig vanskelig å forstå grunnen til at hun ikke vil ha sex? Hun er gravid!!! Hun skal ha hans barn! OG alle reagerer forskjellig på graviditet, i dette tilfellet minsker kanskje lysten. Og som en påpekte her, så er det jo ikke akkurat sex som står på kartet etter en fødsel. Så hvis fyren ikke greier seg 4 mnd uten sex uten å tenke på en elskerinne så er han jaggu meg ikke mye å samle på altså..
Gjest vsn Skrevet 18. september 2007 #12 Skrevet 18. september 2007 Er det så utrolig vanskelig å forstå grunnen til at hun ikke vil ha sex? Hun er gravid!!! Hun skal ha hans barn! OG alle reagerer forskjellig på graviditet, i dette tilfellet minsker kanskje lysten. Og som en påpekte her, så er det jo ikke akkurat sex som står på kartet etter en fødsel. Så hvis fyren ikke greier seg 4 mnd uten sex uten å tenke på en elskerinne så er han jaggu meg ikke mye å samle på altså.. Nånå ikke så hissig Selv om man er gravid, så kan man jo ha sex for det. Jeg ble helt nymfo da jeg var gravid. Så man reagerer forskjellig. 4 mnd uten sex... Huff, jeg skjønner godt at han sliter. Men han må prøve å ta dette opp igjen. Det er ingen løsning å være utro. Og iallefall ikke når hun går gravid! Så egoistisk går det ikke an å være.
aline Skrevet 18. september 2007 #13 Skrevet 18. september 2007 Er det så utrolig vanskelig å forstå grunnen til at hun ikke vil ha sex? Hun er gravid!!! Hun skal ha hans barn! OG alle reagerer forskjellig på graviditet, i dette tilfellet minsker kanskje lysten. Og som en påpekte her, så er det jo ikke akkurat sex som står på kartet etter en fødsel. Så hvis fyren ikke greier seg 4 mnd uten sex uten å tenke på en elskerinne så er han jaggu meg ikke mye å samle på altså.. Er det så utrolig vanskelig å lese hele startinnlegget? Hun er gravid nå , men hun har egentlig vært sånn lenge .
Gjest Gjest_janne_* Skrevet 18. september 2007 #14 Skrevet 18. september 2007 Sex er ingen menneskerett, har han valgt å være sammen med kona har han også valgt dette. Vil han ikke lenger dette må han gå i fra henne. Hvordan tenne henne er enda vanskeligere for oss å si enn det det er for deg. Men uansett går livet opp og ned, 4 måneder uten sex er ikke verdens unsdergag, og de fleste går nok gjennom minimum en slik periode i livet En liten tanke er at han nok maser, virker litt desperat etter sex hjemme noe som skaper prestasjonspress og som fjerner all lyst. Dette problemet går i sirkler og bygger seg opp og kan ødlegge sexlivet totalt. Jeg og min man har slitt ganske mye seksuellt, men han presser meg ikke og gir mer den tiden jeg trenger. Press kan også merkes ubevisst, med kjøligere kontakt, mindre kos osv fordi man ikke får sex. Det at min man ikke presser mer, eller er sint/skuffet over meg gjør ting mye mer avslappet, og jeg kan bruke mer energi på å finne ut hvor problemet ligger, fordi jeg ikke er redd for at han skal gå fra meg, eller finne seg noen andre. Han har valgt meg, dette er en del av meg og dermed også en del av ham. Det at denne kammeraten din ser etter andre viser at han ikke anerkjenner at dette er like mye hans problem som hennes, ingen er ene om å ha skyld i et slikt problem. Han klarer ikke å løse dette sammen med sin kone, han er da en del av problemet i like stor grad som henne. Han klarer ikke lese henne, få henne til å åpne seg og slappe av. Altså er dette like mye hans skyld. Så hvorfor skal han være den heldige å få seg elskerinne når det er lik mye han som er del av problemet? Hun ønsker sikkert det like mye, da hun har en mann som ikke er tolmodig med henne og som ikke klarer å få henne til å slappe av nok til at hun har lyst.
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2007 #15 Skrevet 18. september 2007 Skjønner ikke helt dette...Hvis fyren lager middag hjemme hver dag, så er dette det samme som at han fortjener sex?? Og det kan jo ikke ha vært full sexnekt, siden hun har greid å blitt gravid
Gjest s0l Skrevet 18. september 2007 #16 Skrevet 18. september 2007 Skjønner ikke helt dette...Hvis fyren lager middag hjemme hver dag, så er dette det samme som at han fortjener sex?? Hun mente sikkert at "romantisk middag" osv. ikke ville funket særlig bra.. Om noen skulle foreslå det.
Gjest Mysticgirl Skrevet 18. september 2007 #17 Skrevet 18. september 2007 Vel han kan jo starte med å si at han synes hun er utrolig vakker og sexy ? Kanskje hun ikke føler seg så vakker og tiltrekkende nå når hun er gravid? Han bør absolutt gi henne mange komplimenter og si at han har så lyst på henne og at hun tenner han sånn. At hun er nydelig og at han setter så umåtelig pris på henne! Gi henne oppmerksomheten hun fortjener nå når hun er gravid. Kanskje det er der det ligger?Hun føler seg kanskje tung og ikke orker så mye for tiden..Men skjønner godt at han er frustrert, og hun bør prøve å finne måter å få tilbake sexlysten på..
Gjest Gjest_Julie_* Skrevet 18. september 2007 #18 Skrevet 18. september 2007 Han pleier å lage middag nesten hver dag så å gjøre det for nte gang blir vel ikke spesielt nok . Så flink gutt. Det må mer til enn middag skal det bli noe på ham. Kjemi. Connection. Blikk. Gnist. Samhørighet. Følelse av mening når de ses? Lage middag og vaske gulv kan jo kanskje gi ham nabolagspris for god og aktiv innsats i hjemmet?
mamut75 Skrevet 18. september 2007 Forfatter #19 Skrevet 18. september 2007 Vel han kan jo starte med å si at han synes hun er utrolig vakker og sexy ? Kanskje hun ikke føler seg så vakker og tiltrekkende nå når hun er gravid? Han bør absolutt gi henne mange komplimenter og si at han har så lyst på henne og at hun tenner han sånn. At hun er nydelig og at han setter så umåtelig pris på henne! Gi henne oppmerksomheten hun fortjener nå når hun er gravid. Kanskje det er der det ligger?Hun føler seg kanskje tung og ikke orker så mye for tiden..Men skjønner godt at han er frustrert, og hun bør prøve å finne måter å få tilbake sexlysten på.. Takk for trådens omtrent eneste konstruktive konkrete forslag . Jada jeg syntes også det er viktig å snakke om ting , men det som gjerne er tilfelle i forhold av litt langvarig karakter er at man har snakket om det i mange år allerede uten å greie å finne løsningen . Da er det greit å få innspill fra noen utenfra , og helst damer siden han for det meste bare har kamerater . JEg ble også ganske sjokkert når han fortalte om at han hadde tenkt å gjennomføre planene sine selv om hun nå var blitt gravid , men har ikke tro på at fordømmelse er det beste virkemiddelet for å prøve å få ham til ikke "å la seg lede ut i synd " .
gompen Skrevet 18. september 2007 #20 Skrevet 18. september 2007 Jeg har en kamerat som har vært gift i endel år . Han sliter med at han ikke får nok sex i forholdet sitt og nå har han blitt så desperat at han leter ganske aktivt etter en elskerinne . Denne fyren er egentlig ganske sympatisk , og selvom jeg på en måte kan forstå ham (han har ikke fått noe hjemme på over 4 måneder nå ) , så ser jeg faktisk nødig at han går over denne terskelen for første gang . Er det noen som har noen bra tips til hvordan han kan få henne til å ha mer lyst? Hun er gravid nå , men hun har egentlig vært sånn lenge . Han pleier å lage middag nesten hver dag så å gjøre det for nte gang blir vel ikke spesielt nok . fint forhold de har hvis det ikke skal mer til enn 4 måneder uten sex før han tenker på elskerinne. *sukk* så mange idioter, så lite hjerne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå