Gå til innhold

ny trend? menn som oppfører seg som damer

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Hei leste har inne en plass i et innlegg at det var en gjest som mente at han hun rotet med hadde tatt damerollen, at han er så attraktiv at han kan bare innta kvinnerollen, det vil si, at han liker å bli sjekket opp og bli jaktet på, som jo er en feminin ting? mistenker ofte veldig at attraktive menn ikke gidder å gjøre så mye, for de vet de får nærmest den de vil ha uansett, eller har mange jentevenner å kontakte, hvis de vil .

Hvordan skal man fange en sånn player? hvordan skille seg ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor gå utifra at han er en player, bare fordi han ikke hopper inn i den tradisjonelle mannsrollen? Kanskje er han også lei av å måtte spillet det vanlige spillet, hvor jentene skal være de kostbare. Og ikke alle menn er like flinke til å ta initiativ, og noen er bare ikke så interessert i å skaffe seg dame at de gidder å være superaktive hele tida.

Uansett er det bare en ting å gjøre hvis en vil ha en slik mann, og det er å ta initiativ. Ring han, inviter han med ut, inviter han med hjem igjen, gjør noen fremstøt og la det være klart at du liker han.

Endret av Eir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest =tentacle=
Hei leste har inne en plass i et innlegg at det var en gjest som mente at han hun rotet med hadde tatt damerollen, at han er så attraktiv at han kan bare innta kvinnerollen, det vil si, at han liker å bli sjekket opp og bli jaktet på, som jo er en feminin ting? mistenker ofte veldig at attraktive menn ikke gidder å gjøre så mye, for de vet de får nærmest den de vil ha uansett, eller har mange jentevenner å kontakte, hvis de vil .

Attraktive menn får sannsynligvis fingeren ut hvis de ser drømmedamen sin og hun ikke legger seg etter dem. I mellomtiden trenger de ikke anstrenge seg hvis lystne damer i hopetall promenerer foran dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Julie_*

Hva som er attraktivt kan jo diskuteres. Jeg ville ikke ha sagt at feminine menn er attraktivt. Men gitt at de er det, i følge din smak: hvis feminine menn er passive liker de kanskje aggressive og mandige kvinner da? Slik som Tobakks-Andresen og hans kristin med kort hår?

Takke meg til mer maskuline (og pene/kjekke) menn som er seg bevisst sin mandige rolle. Som setter pris på det feminine og som forstår at de ikke kan være late menn som står i en krok og venter på at lokalet skal falle i hodene på dem. Det får være de vakre kvinnenes rett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest =tentacle=
Hva som er attraktivt kan jo diskuteres. Jeg ville ikke ha sagt at feminine menn er attraktivt. Men gitt at de er det, i følge din smak: hvis feminine menn er passive liker de kanskje aggressive og mandige kvinner da? Slik som Tobakks-Andresen og hans kristin med kort hår?

Takke meg til mer maskuline (og pene/kjekke) menn som er seg bevisst sin mandige rolle. Som setter pris på det feminine og som forstår at de ikke kan være late menn som står i en krok og venter på at lokalet skal falle i hodene på dem. Det får være de vakre kvinnenes rett.

:ler:

Så lenge det funker, hvorfor skal de anstrenge seg for damer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror ikke dette er så utbredt. Jeg tror den omtalte mannen hadde hatt lyst til å ta initiativ hvis han hadde hatt baller til det. Når det er sagt later jeg alltid som om hun sjekker meg opp, selv om det i realiteten er omvendt. Great fun!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det er sagt later jeg alltid som om hun sjekker meg opp, selv om det i realiteten er omvendt. Great fun!

Jeg gjør det omvendte med menn, sjekker dem opp men får dem til å tro at det likevel er dem.

Hmmm lurer på hva som hadde skjedd om vi møttes? Vi hadde nok endt opp med å krangle om hvem som egentlig sjekka hvem, og at du tror det var jeg som trodde det var meg bare fordi du lot meg og jeg omvendt... hihihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør det omvendte med menn, sjekker dem opp men får dem til å tro at det likevel er dem.

Hmmm lurer på hva som hadde skjedd om vi møttes? Vi hadde nok endt opp med å krangle om hvem som egentlig sjekka hvem, og at du tror det var jeg som trodde det var meg bare fordi du lot meg og jeg omvendt... hihihi

Jeg vet hvertfall hvordan det hadde endt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en feminin ting å være attraktiv? Huff, jeg synes synd på alle de kjekke gutta som nå må ut og skrape opp ansiktet sitt med grus fordi de vil være maskuline..

Du er klar over at i dette århundret så er det også tillatt for damer å sjekke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvinne 32
Det er en feminin ting å være attraktiv? Huff, jeg synes synd på alle de kjekke gutta som nå må ut og skrape opp ansiktet sitt med grus fordi de vil være maskuline..

Du er klar over at i dette århundret så er det også tillatt for damer å sjekke?

Tror kanskje dere bruker ordet feminint uten helt å forstå hva det betyr jeg. Det er ikke feminint å la seg sjekke opp (hvordan i all verden kan det det?) men det å la seg sjekke opp blir sett på som en kvinnes priviliegum. Men det er altså noe helt annet. Men diskusjonen maskuline og feminine menn er jo morsom den også :fnise: Som gjesten over syns jeg, og har alltid syns synd på feminine menn. Det finnes vel nesten ikke noe mer patetisk enn det? Mye værre enn maskuline kvinner spør du meg. La menn være menn, enden de sjekker eller blir sjekket opp. Tror de fleste kvinner foretrekker maskuline menn (de kvinner som er trygge på sin kjønnsidentitet vel og merke).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke dette er så utbredt. Jeg tror den omtalte mannen hadde hatt lyst til å ta initiativ hvis han hadde hatt baller til det. Når det er sagt later jeg alltid som om hun sjekker meg opp, selv om det i realiteten er omvendt. Great fun!

Kan vel like gjerne være hun som synes det er "great fun" å få deg til å føle at det er hun som sjekker opp deg. Mulig du sender ut mer desperate signaler enn du selv tror.

Sett mange menn som holder på slik du beskriver. Som oftest tror de at de har total oversikt over hva som foregår. Men nei :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vel like gjerne være hun som synes det er "great fun" å få deg til å føle at det er hun som sjekker opp deg. Mulig du sender ut mer desperate signaler enn du selv tror.

Sett mange menn som holder på slik du beskriver. Som oftest tror de at de har total oversikt over hva som foregår. Men nei :ler:

Vel - hvis det er tilfellet har vi det begge morsomt da. Det spiller i bunn og grunn ingenting hva "realiteten" er.

Jeg blåser i om jeg har kontroll på situasjonen eller ikke, jeg fokuserer på å være komfortabel og fleksibel. Situasjonskontroll er å bruke energi på uvesentligheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel - hvis det er tilfellet har vi det begge morsomt da. Det spiller i bunn og grunn ingenting hva "realiteten" er.

Jeg blåser i om jeg har kontroll på situasjonen eller ikke, jeg fokuserer på å være komfortabel og fleksibel. Situasjonskontroll er å bruke energi på uvesentligheter.

Det er jo du som snakker om hva som angivelig skulle være realiteter da. Morsomt å se hvor mange gutter som TROR de kan manipulere jentene ved å gjøre ditt og datt, men som selv blir manipulert.

Er forøvrig viktig for oss mennesker å føle at vi har en viss kontroll på situasjonene vi befinner oss i. Langt ifra uvesentlig for den som vet hva han/hun vil oppnå her i verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo du som snakker om hva som angivelig skulle være realiteter da. Morsomt å se hvor mange gutter som TROR de kan manipulere jentene ved å gjøre ditt og datt, men som selv blir manipulert.

Er forøvrig viktig for oss mennesker å føle at vi har en viss kontroll på situasjonene vi befinner oss i. Langt ifra uvesentlig for den som vet hva han/hun vil oppnå her i verden.

Jeg aner ikke hvorfor du er så usikker at du må implisere at jeg er ambisjonsløs for å føle deg bra, men det er riktignok din issue.

Jeg vet forøvrig godt hva du mener. Mange menn blir manipulert til å gjøre både det ene og det andre av kvinner. Enn så synd det kan være, så er det forsåvidt mennene sin feil. Det er de som lar seg manipulere. Jeg er forøvrig ikke så glad i ordet manipulasjon, det har negative konnotasjoner. Sånn jeg ser manipulasjon er det helt vanlig. Alle gjør det, hver dag i enhver situasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest mye svada
Jeg aner ikke hvorfor du er så usikker at du må implisere at jeg er ambisjonsløs for å føle deg bra, men det er riktignok din issue.

Jeg vet forøvrig godt hva du mener. Mange menn blir manipulert til å gjøre både det ene og det andre av kvinner. Enn så synd det kan være, så er det forsåvidt mennene sin feil. Det er de som lar seg manipulere. Jeg er forøvrig ikke så glad i ordet manipulasjon, det har negative konnotasjoner. Sånn jeg ser manipulasjon er det helt vanlig. Alle gjør det, hver dag i enhver situasjon.

Og jeg aner ikke hvorfor du må rett ut si at jeg føler meg både usikker og deretter bedre av å påpeke at du åpenbart snakker imot deg selv på enkelte områder. Hvis det er slik du tolker folk som stiller spørsmål ved det du sier, at de gjør dette for selv å føle seg bra, så tror jeg du har hatt noen kjipe opplevelser i livet ditt.

Du bruker ordet manipulasjon selv her ser jeg, da du sier manipulasjon er helt vanlig og at alle gjør det. Dersom du misliker ordet så mye så antar jeg at du hadde funnet et mer passende ord for å beskrive dette spillet mellom menn, kvinner og menensker generelt. Har ikke slått deg at manipulasjon faktisk ER det du sier; helt vanlig. Så får det heller våge seg at manipulativ atferd er noe folk kanskje burde redusere bruken av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg aner ikke hvorfor du må rett ut si at jeg føler meg både usikker og deretter bedre av å påpeke at du åpenbart snakker imot deg selv på enkelte områder.

Kanskje jeg manipulerer deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...