Gjest Jersey Skrevet 3. april 2003 #1 Skrevet 3. april 2003 Går det an å bytte SATS-senter? (Jeg er medlem.) Hvordan går man i tilfelle fram?
Gjest Duchess Skrevet 3. april 2003 #3 Skrevet 3. april 2003 Ja det er vel ikke noe i veien for det, men ring og hør med dem du..
Gjest Jersey Skrevet 3. april 2003 #4 Skrevet 3. april 2003 Tenkte kanskje noen her hadde gjort det og ville fortelle. Men nå har jeg sendt dem mail.
Elefantina Skrevet 3. april 2003 #5 Skrevet 3. april 2003 Jeg har gjort det! Du har sikkert fått et svar nå, men slik kan det gjøres: Gikk innom på det nye SATS senteret der jeg ville begynne, og de overførte så abonnementet for meg. Måtte betale til det gamle senteret ut oppsigelsestiden, og begynte så å betale til det nye. Kunne starte treningen på det nye senteret med en gang. Måtte få nytt medlemskort.
Englepusen Skrevet 3. april 2003 #6 Skrevet 3. april 2003 Det er ikke noe problem det. Du får et skjema du må fylle ut og levere inn. Gjorde det selv en gang når jeg var medlem. Sats senteret mitt ble med i Sports Club kjeden i stedet så nå er jeg (ufrivillig) blitt medlem der. Men det kan hende du må betale mer på et annet senter. De har ikke samme prisene overalt nemlig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå