Gå til innhold

Hva betyr det når en gutt stirrer deg dypt inn i øynene

Gjest ?????????

Anbefalte innlegg

Gjest ?????????

"Med deg er jeg meg selv; da er jeg i min comfortzone"

?????????????????????????????????????????????????????????????

Endret av vimse
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1.) Hvorfor jeg skriver slikt, og vet jeg ikke bedre?? Kanskje ikke jeg er like selvsikker og flink til å lese signaler som deg - eller kanskje jeg er litt mer mekymret for å drite meg ut enn hva du er??? :gråte:

2.) I to andre tråder?? Dette er min ene tråd.-finnes det andre som meg, mener du??

Og til sist: om jeg visste svaret, så hadde jeg vel ikke giddet å skrive inn her og satt min lit til at ukjente mennesker skulle gi meg råd om noe så sensitivt?

Jeg har aldri før vært i denne situasjonen. Har aldri trengt å sjekke opp, men har blitt sjekket opp av relativt selvsikre menn. DET er forskjellen og DET er hva som gjør det så R&U¤%/&¤¤#"! komplisert for meg! Er simpelthen i svært ukjent terreng!

Svar nok?? Håper det; er ikke interessert i svar som skal fortelle meg hvor "dum og uerfaren jeg er", for det er jeg alldeles ikke ( believe me!), heller ikke svar om at "jammen, vi snakker 2007, jenta mi - ikke 1950!" Jeg er i villrede, og kunne godt tenke meg noen fine, konstruktive svar, uten at jeg nødvendigvis må face noen mens jeg gjør det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Setting; en jente og en gutt sittende i samtale og holder en lett flørtende tone. De har "gått rundt grøten" i ukesvis og de har betrodd hverandre at de begge er sjenerte. Flørten har gått hele kvelden, og hun ser at han hele tiden er rundt henne, uansatt hva resten av gjengen gjør og uansett hva de andre snakker om;han snakker kun til henne, og går ingen steder uten at han er sikker på at han følger henne.

I løpet av samtalen sier han: " Med deg er alt bare fint - med deg er jeg i min "comfortzone"; ingenting farlig og alt er fint"

Hun får småpanikk av kommentaren og avslutter kvelden for sin del 30 minutter etterpå. Han virker skuffet, og dagen etter går praten litt småtregt de første 15 minuttene, men deretter er den samme småflørtende tonen tilbake....

Analysehjelp?!?!?!? Liker han henne "sånn"?? Hvilke signaler ser hun etter??? Hva blir neste skritt? Han har spurt om de ikke skal ta en tur ut sammen - hvorfor??

Uff....jeg blir småsprø jeg!!

Kelmklemklem for hjelpen!!

Skrevet under samme nick som du bruker tidligere i en annen tråd...

"Med deg er jeg meg selv; da er jeg i min comfortzone"

??????????????????????????????????

Ganske likt, mener nå jeg. Lurte bare på om de andre svara ikke var gode nok, da det var påfallende likt?

Det var ikke for å beskylde deg for å være teit, bare at det er et enkelt spørsmål som så ut til å allerede

være besvart

Hvorfor skriver du så mange tårder om dette? Fikk du ikke svar i de to forrige?

Fant dog bare en av de to jeg tenkte på

1.) Hvorfor jeg skriver slikt, og vet jeg ikke bedre?? Kanskje ikke jeg er like selvsikker og flink til å lese signaler som deg - eller kanskje jeg er litt mer mekymret for å drite meg ut enn hva du er??? :gråte:

2.) I to andre tråder?? Dette er min ene tråd.-finnes det andre som meg, mener du??

Og til sist: om jeg visste svaret, så hadde jeg vel ikke giddet å skrive inn her og satt min lit til at ukjente mennesker skulle gi meg råd om noe så sensitivt?

Jeg har aldri før vært i denne situasjonen. Har aldri trengt å sjekke opp, men har blitt sjekket opp av relativt selvsikre menn. DET er forskjellen og DET er hva som gjør det så R&U¤%/&¤¤#"! komplisert for meg! Er simpelthen i svært ukjent terreng!

Svar nok?? Håper det; er ikke interessert i svar som skal fortelle meg hvor "dum og uerfaren jeg er", for det er jeg alldeles ikke ( believe me!), heller ikke svar om at "jammen, vi snakker 2007, jenta mi - ikke 1950!" Jeg er i villrede, og kunne godt tenke meg noen fine, konstruktive svar, uten at jeg nødvendigvis må face noen mens jeg gjør det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Julie_*

Ja, du elsker virkelig å få bekreftet fra andre i to tråder om at denne gutten/mannen er interessert i deg. Du vet vel hva en comfortzone er?

Han sier at han er komfortabel med deg og i din nærhet. Hva var det du ikke forsto med det?

Han sier altså at han ikke hater deg, tvert i mot så liker han deg for øyeblikket. Han sier ikke at han vil gifte seg med deg og få tvillinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Don Giovanni

Hvis jeg sa noe sånnt til en jente jeg ikke var sammen med og var helt i starten på relasjonen med, så ville jeg nok ment at jeg ikke er interessert i noe annet enn å ha deg som venn. Kan ikke tenke meg en jente som liker å høre at de er "behagelige" å være sammen med. Det er sånnt jeg ville sagt til mora mi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...