Gå til innhold

Amerikansk senator saksøker Gud

Anbefalte innlegg

Gjest Saksøker
Skrevet

1)En restauranteier i Philadelphia ble dømt til å betale $113.500 til en Amber Carson fra Lancaster, Pennsylvania, etter at hun gled på golvet og brakk et bein. Det hun gled i var limonade som hun selv hadde kastet i ansiktet på kjæresten da de hadde krangelet 30 sekunder tidligere…

2)Kathleen Robertson fra Austin, Texas, ble av en jury tilkjent en erstatning på $780.000 for å ha brukket beinet da hun snublet over et barn som sprang rundt i en møbelforretning. Butikkinnehaveren var mildest talt forbauset over dommen, hvilket man godt kan forstå siden barnet var fru Robertsons egen sønn…

3)Jerry Williams fra Little Rock, Arkansas, fikk tilkjent i overkant av $14.500 etter å ha blitt bitt i baken av naboens hund. Hunden var fastbundet i bakgården der Jerry Williams også befant seg. Skadeserstatningen ble en del lavere enn det kravet Williams hadde satt siden juryen i formildende omstendighet kom frem til at hunden nok kunne ha blitt provosert av at Williams flere ganger hadde skutt etter den med luftgevær…

:kaffe:

Vil du lese mer?

http://x6.no/art/4962.html

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud, amerika ass! :ler:

Hørte en historie som jeg kanskje tror er en vandrehistorie da, men anywhoooo: En mann blei skutt på åpen gate, dro seg bort til en dame på fortauet og ba om hjelp, hjalp hun ham?

------------> Dama saksøkte mannen som var skutt, for å ha måttet stå og se på ham blø, det var visstnok 'særdeles traumatisk'..... OG VANT!!

Skrevet (endret)

http://www.everything2.com/index.pl?node=d...to%20dry%20them

Dette er iallefall en side som forteller at den urbane legenden :) om hun som puttet puddelen i mikrobølgeovnen, faktisk bare er en "urban legend". I følge artikkelen har denne sirkulert siden 1976!!

Når det gjelder eksemplene til "saksøker" over, så vil jeg også gjerne se de fra en annen kilde enn ITpro TechNett's side Humor og Kanari! Observers online skriver nemlig om akkurat denne saken, som kommer fra en kjedemail!

http://www.northwestern.edu/observer/issue...-08/juries.html

Men for all del, man kan saksøke for mye i Usa. Hvordan man gjennomfører en rettsak med gud som saksøkt er jeg imidlertid mer usikker på!?

Endret av Wolfmoon
Skrevet
Hvordan man gjennomfører en rettsak med gud som saksøkt er jeg imidlertid mer usikker på!?

Det er vel akkurat det som er poenget ;)

Skrevet
Dette med å putte baby i mikrobølgeovn var også en vandrehistorie, og er sist skrevet på en side for urban legends i 2006. Men så har det altså skjedd ting det siste året som gjør det til en (fryktelig nok) sann historie.

(Endring: formulerte meg litt annerledes..)

Reality mimics fiction..

Fyf*n, kan det være at de leste den siden der, og fikk "inspirasjon" ?

Skrevet
Men for all del, man kan saksøke for mye i Usa. Hvordan man gjennomfører en rettsak med gud som saksøkt er jeg imidlertid mer usikker på!?

Man får vel saksøke reprentantene for Gud da (kirkesamfunn, prester, biskoper mm) ? Syns dere burde se den filmen som er nevnt her i tråden, det reiser noen viktige filosofiske spørsmål !

Skrevet
Man får vel saksøke reprentantene for Gud da (kirkesamfunn, prester, biskoper mm) ? Syns dere burde se den filmen som er nevnt her i tråden, det reiser noen viktige filosofiske spørsmål !

Har sett den filmen der, den er bare så ultrolig døv..

Bortkastet tid, med andre ord !

Skrevet
Har sett den filmen der, den er bare så ultrolig døv..

Bortkastet tid, med andre ord !

Jeg er så enig ! :kaffe:

Skrevet

Slutt å bruk døv som skjelsord, for det er det vitterlig ikke!

mvh.

Døvetolken ;)

Skrevet
Slutt å bruk døv som skjelsord, for det er det vitterlig ikke!

mvh.

Døvetolken ;)

Beklager !

..da sier vi sløv og dum ! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...