Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Er det noen av dere prøvere eller gravide her inne som har hatt chlamydia? Jeg fikk påvist dette for ca. 4 år siden, og har ikke peiling på hvor lenge jeg hadde gått med det. Jeg og kjæresten min (som jeg fremdeles er sammen med og skal gifte meg med i sommer) fikk begge behandling, og ble kvitt det. Jeg har aldri merket noen plager ifm. infeksjonen. Men jeg er jo litt nervøs for at dette kan ha gjort meg steril. Noen som har erfaringer med dette?

Videoannonse
Annonse
Gjest ikke innlogget Sissi
Skrevet

Jeg fikk påvist chlamydia for noen år siden og da skjønte jeg at xen hadde vært utro (han var allerede x, men dog...) Vet ikke hvor lenge jeg hadde gått med det, men det var minst ett år. Var hos lege og fikk behandling og spurte selvsagt om dette med fruktbarhet. Hun sa at det er 90 prosent som IKKE blir sterile etter chlamydia..... Mao: for de fleste går det greit.

Vet ikke om det besvarte spørsmålet ditt, selv vet jeg ikke om jeg kan få flere barn men jeg lever ikke som om jeg IKKE kan få det bare pga. en infeksjon....

Lykke til iallfall!

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har hatt chlamydia(aner ikke hvor lenge den satt i kroppen), og jeg hadde ingen problemer med å bli gravid noen år senere..snarere tvertimot!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...