Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger ett eller annet som kan roe ned småhår og holde håret på plass, uten at det blir veldig stivt, fett, eller tynger ned håret. Har prøvd endel forskjellig, men finner ikke det perfekte produktet. Håper derfor at dere har noen tips :)

Jeg har halvlangt oppklippet hår, som jeg som regel har i sideskill. For at skillen skal holde seg på plass må jeg bruke hårspray, og helst bør jeg ha skum eller noe i håret for at det skal være håndterlig. Hårtypen min er litt vanskelig, det er litt stritt og det kruser seg litt rett og slett- og særlig når det er fuktig vær.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
:) Endret av Miros
Skrevet

Jeg bruker Spoil Me fra Tigi Bedhead. Jeg har veldig fint hår som lett blir elektrisk og flyvende. Før brukte jeg spray eller skum for å roe ned håret, men denne sprayen gjør jobben bedre og er mildere. Også lukter den helt fantastisk!

Skrevet
Jeg trenger ett eller annet som kan roe ned småhår og holde håret på plass, uten at det blir veldig stivt, fett, eller tynger ned håret. Har prøvd endel forskjellig, men finner ikke det perfekte produktet. Håper derfor at dere har noen tips :)

Jeg har halvlangt oppklippet hår, som jeg som regel har i sideskill. For at skillen skal holde seg på plass må jeg bruke hårspray, og helst bør jeg ha skum eller noe i håret for at det skal være håndterlig. Hårtypen min er litt vanskelig, det er litt stritt og det kruser seg litt rett og slett- og særlig når det er fuktig vær.

define har en sånn krem som skal hjelpe til med å rette ut håret, og den er veldig bra hvis du har små hår som ikke er helt på plass, for da tar du bare litt av defigne kremen og gnir i hendene også dytter du håret på plass å da pleier det å virke for meg iallefall :)

Skrevet

Lavendelolje. Lukter ganske sterkt, så jeg føler jeg må "lufte" håret an halvtime/time før jeg går på buss, kino el, men jeg er uansett stort sett hjemme en stund etter hårvask så det går helt greit. Tar det på en kam og grer det inn i håret.

De har det på de fleste helsekostbutikker, og et par nettbutikker (billigeste tror jeg er http://www.ahimsa.no ). I verste fall så er den såpass allsidig at den blir ikke bare støvende ned i skapet :)

Skrevet

Jeg hadde sinnsykt brusete hår en periode, og det eneste som var virkelig effektivt var faktisk helt vanlig hårgelé. Tok en ørliten mengde som jeg gned ut i håndflatene og strøk forsiktig over håret. Da ble det ikke stivt, men småhårene holdt seg på plass hele dagen. Og siden jeg brukte så små mengder om gangen ble det jo også en veldig billig løsning...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...