*melis* Skrevet 17. september 2007 #1 Del Skrevet 17. september 2007 Jeg har kommet i en ny situasjon. Har blitt litt betatt av en fyr jeg ikke kjenner så veldig godt, men som jeg har blitt bedre kjent med i det siste gjennom felles venner/bekjente. Problemet er bare at alle disse felles vennene/bekjentskapene er jenter og det virker som om flere av dem er interessert i ham. Han er nokså heldig med utseendet og jeg merker jo godt at han har draget på damene, men likevel virker han veldig jordnær og litt sjenert. Trodde i begynnelsen at han var arrogant, men etter å ha blitt litt bedre kjent med ham virker han faktisk bare rolig/sjenert og litt usikker i enkelte sosiale settinger. Han er ikke av de som snakker mest, og selv om vi snakker relativt greit sammen så er det litt vanskelig å få i gang en skikkelig samtale med god flyt. Han er av typen som tar på folk i ny og ne (oj, det hørtes litt feil ut), feks. pleier han å gi et "klapp"eller "stryk" over ryggen når han går forbi folk, eller møter kjente, og i helgen når vi var på fest sammen "slo" han meg på låret når vi snakket sammen, men tror dette er noe han kunne gjort med hvilken som helst i vennegjengen. (Er bare ikke så vant med sånt selv, så derfor blir det lett til at jeg tolker slike ting som noe annet enn det som var hensikten ) Uansettt så er han en vrien sak. Virker ikke som han sjekker aktivt, han er som regel av de som sitter ved et bord når han er ute og som blir sjekket opp av damene og ikke motsatt. Han har også gitt uttrykk for at han ikke liker "kjøttmarkedet" på byen. Spørsmålet da er bare hvordan kaprer man en sånn fyr??! Vet jeg ser helt OK ut og er vanligvis ganske selvsikker når det kommer til menn, men jeg er vant med at menn sjekker opp meg og har aldri sjekket en mann i hele mitt liv. I tillegg så blir jeg jo litt usikker når han tilsynelatende kan velge og vrake blant damer, og sikkert har blitt sjekket opp så mange ganger at han ikke ser forskjell på damene lenger. Og det at det virker som om flere av venninnene mine er interessert i ham også, gjør ikke akkurat saken noe bedre. Noen som har noen råd?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StockDama Skrevet 17. september 2007 #2 Del Skrevet 17. september 2007 Tid for en kafetur! Få han litt for deg selv, så tar du det deretter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nedfall Skrevet 17. september 2007 #3 Del Skrevet 17. september 2007 [..] Uansettt så er han en vrien sak. Virker ikke som han sjekker aktivt, han er som regel av de som sitter ved et bord når han er ute og som blir sjekket opp av damene og ikke motsatt. Han har også gitt uttrykk for at han ikke liker "kjøttmarkedet" på byen. Spørsmålet da er bare hvordan kaprer man en sånn fyr??! Vet jeg ser helt OK ut og er vanligvis ganske selvsikker når det kommer til menn, men jeg er vant med at menn sjekker opp meg og har aldri sjekket en mann i hele mitt liv. I tillegg så blir jeg jo litt usikker når han tilsynelatende kan velge og vrake blant damer, og sikkert har blitt sjekket opp så mange ganger at han ikke ser forskjell på damene lenger. Og det at det virker som om flere av venninnene mine er interessert i ham også, gjør ikke akkurat saken noe bedre. Noen som har noen råd?? Welcome to our world ! Hans "rolle" her pleier vanligvis være damenes, her har du "mannerollen" - å være en av mange som, hvis du er heldig, blir valgt. Har ikke noen gode tips egentlig, ville bare påpeke situasjonen. ..prøve å skille deg litt ut kanskje ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*melis* Skrevet 17. september 2007 Forfatter #4 Del Skrevet 17. september 2007 Welcome to our world ! Hans "rolle" her pleier vanligvis være damenes, her har du "mannerollen" - å være en av mange som, hvis du er heldig, blir valgt. Har ikke noen gode tips egentlig, ville bare påpeke situasjonen. ..prøve å skille deg litt ut kanskje ? Er fullt klar over det, men ellers takk for påpekelsen Tror ikke jeg trives som mann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frøken Sjenert Skrevet 18. september 2007 #5 Del Skrevet 18. september 2007 Hvis du får muligheten. Spør om han vil bli med og se en film. Trenger ikke være kino. Kan like gjerne være en film hjemme hos deg. Jeg har alltid vært sjenert med gutter, men da jeg møtte han som nå er kjæresten min var det jeg som tok initiativet (noe begge er glad for (siden han er sjenert, og antaglig ikke hadde turt å ta initiativet...)). Vi så en episode av en serie en kveld. En film neste kveld. Enda en film kvelden etter det igjen... og nå er vi sammen :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wishingitwas Skrevet 18. september 2007 #6 Del Skrevet 18. september 2007 Hah. Har samme problem for øyeblikket. Har ikke fått løst det helt enda, men er på god vei. Med ikke-så-selvgode-og-sjenerte-gutter med masse interesserte jenter rundt seg hele tida, prøver jeg veldig å signalisere interesse, smile, holde øyenkontakt, gi god respons og slikt. Vært litt heldig med at "tilfeldighetene" ville det til at vi kunne få litt fysisk kontakt også, og da han benyttet seg veldig av anledningen, skjønte jeg at jeg endelig har nådd fram. Nå gir han meg spesiell oppmerksomhet hele tida, men har ikke tatt initiativ til noe mer enda. Så tenker jeg må få det også til på en eller annen måte. Så hmm... Ikke vær redd for å vise interesse, tror jeg. Kan jo ikke snakke for guttene, om det er det de liker generelt, men har funka noen ganger før og håper det funker denne gangen også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Devin_* Skrevet 18. september 2007 #7 Del Skrevet 18. september 2007 Dere har det alfor lett i grunnen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
W. Wallace Skrevet 19. september 2007 #8 Del Skrevet 19. september 2007 Det første du bør spørre deg om er: - Liker jeg han, eller liker jeg han fordi mange andre damer tilsynelatende liker han? Hvis du virkelig vil ha han, få litt alenetid med han, der han ikke har drahjelp av alle damene. Kanskje han ikke er like kjekk da? Jeg tror du finner fort utav situasjonen hvis du tar en kaffe/te med han alene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*melis* Skrevet 19. september 2007 Forfatter #9 Del Skrevet 19. september 2007 Det første du bør spørre deg om er: - Liker jeg han, eller liker jeg han fordi mange andre damer tilsynelatende liker han? Hvis du virkelig vil ha han, få litt alenetid med han, der han ikke har drahjelp av alle damene. Kanskje han ikke er like kjekk da? Jeg tror du finner fort utav situasjonen hvis du tar en kaffe/te med han alene. Jeg har allerede spurt meg selv det spørsmålet og kommet frem til at jeg liker ham uansett. Har hatt pittelitt alenetid med ham (sånn helt alene liksom) og selv om det ikke ga meg all verdens å dømme utifra så liker jeg måten han er på. Jeg har vanligvis en del fordommer mot gutter som har så draget, men med ham så er det annerledes, siden han virker så jordnær og tilbakelent. Akkurat som om han ikke vet at han har draget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Devin_* Skrevet 19. september 2007 #10 Del Skrevet 19. september 2007 Jeg har allerede spurt meg selv det spørsmålet og kommet frem til at jeg liker ham uansett. Har hatt pittelitt alenetid med ham (sånn helt alene liksom) og selv om det ikke ga meg all verdens å dømme utifra så liker jeg måten han er på. Jeg har vanligvis en del fordommer mot gutter som har så draget, men med ham så er det annerledes, siden han virker så jordnær og tilbakelent. Akkurat som om han ikke vet at han har draget. Når du har kapret han, kan du sende noe av mojoen hans i denne retningen takk. Vært litt trått i det siste.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Julie_* Skrevet 21. september 2007 #11 Del Skrevet 21. september 2007 Trodde i begynnelsen at han var arrogant, men etter å ha blitt litt bedre kjent med ham virker han faktisk bare rolig/sjenert og litt usikker i enkelte sosiale settinger. Han er ikke av de som snakker mest, og selv om vi snakker relativt greit sammen så er det litt vanskelig å få i gang en skikkelig samtale med god flyt. Han er av typen som tar på folk i ny og ne (oj, det hørtes litt feil ut), feks. pleier han å gi et "klapp"eller "stryk" over ryggen når han går forbi folk, eller møter kjente, og i helgen når vi var på fest sammen "slo" han meg på låret når vi snakket sammen, men tror dette er noe han kunne gjort med hvilken som helst i vennegjengen. (Er bare ikke så vant med sånt selv, så derfor blir det lett til at jeg tolker slike ting som noe annet enn det som var hensikten ) Uansettt så er han en vrien sak. Virker ikke som han sjekker aktivt, han er som regel av de som sitter ved et bord når han er ute og som blir sjekket opp av damene og ikke motsatt. Han har også gitt uttrykk for at han ikke liker "kjøttmarkedet" på byen. Spørsmålet da er bare hvordan kaprer man en sånn fyr??! Ved å fange hans interesse. For å gjøre det må du vite hva han liker? Når han er klar for en dame vil han vise det. Hvis han sitter nokså tilbakelent og vet at mange er interessert i ham har han det sikkert fint. Dessuten er det ikke sikkert han er klar for forhold men bare vil leke med alle interesserte. Hvis han er en mann vil han vise tegn til interesse dersom kvinnen som viser seg for ham er interessant nok. Sannsynligvis holder det ikke bare å se lekker ut, det må være en helhet av utstråling og alt annet som matcher med hans smak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dille Skrevet 22. september 2007 #12 Del Skrevet 22. september 2007 Er i samme situasjon. Veldig pen mann å se på, veldig sjenert, og virker ydmyk og litt blind for alle komplimentene han får. Jeg har svirret rundt han en stund, og jeg får litt respons også. Men ikke helt nok til å vippe det over til - den- siden Desverre, selv om jeg vanligvis ikke er så sjenert, har denne typen av alle gjort meg sjenert. Men bare ovenfor han Sukk, fjortissforelska i slutten av 20 årene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå