Gjest Moncler Skrevet 17. september 2007 #1 Del Skrevet 17. september 2007 Jeg har så lyst på familie og barn. Først og fremst kjæreste så klart. Jeg er så misunnelig på de som har egen familie og eget hus. Pleier å besøke søstern min så jeg kan ta del i familielivet litt, kose litt med babyen hennes. Spise middag med de og sånt. Håper jeg en dag får meg kjæreste selv..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StockDama Skrevet 17. september 2007 #2 Del Skrevet 17. september 2007 En dag så får du sikkert det, ikke bekymre deg sånn =D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2007 #3 Del Skrevet 18. september 2007 En dag så får du sikkert det, ikke bekymre deg sånn =D Er du 30+ råder jeg deg til å finne han. Fordi jeg tror ikke han leter etter en på 35... Jeg tror jeg hadde prøvd noe alla sukker.no. De som har de dere singel festene hvor stort sett seriøse kjæreste wannabies kommer. Etter hva jeg har hørt, ikke at jeg trenger sånt hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pax Skrevet 18. september 2007 #4 Del Skrevet 18. september 2007 Er du 30+ råder jeg deg til å finne han. Fordi jeg tror ikke han leter etter en på 35... Jeg tror jeg hadde prøvd noe alla sukker.no. De som har de dere singel festene hvor stort sett seriøse kjæreste wannabies kommer. Etter hva jeg har hørt, ikke at jeg trenger sånt hehe Åh, så hyggelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moncler Skrevet 18. september 2007 #5 Del Skrevet 18. september 2007 Kan informere at jeg er 23 år da. Føler at tiden er inne, men skjebnen har liksom ikke de samme planene for livet mitt som jeg selv har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
W. Wallace Skrevet 19. september 2007 #6 Del Skrevet 19. september 2007 Kan informere at jeg er 23 år da. Føler at tiden er inne, men skjebnen har liksom ikke de samme planene for livet mitt som jeg selv har. Hvis du har "jeg må ha hus og barn"-viben hadde jeg løpt det forteste jeg kunne i den andre retningen. Slipp deg litt løs så ordner det seg! Det er ikke særlig turn-on med familieprat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moncler Skrevet 19. september 2007 #7 Del Skrevet 19. september 2007 Hvis du har "jeg må ha hus og barn"-viben hadde jeg løpt det forteste jeg kunne i den andre retningen. Slipp deg litt løs så ordner det seg! Det er ikke særlig turn-on med familieprat. Nei, man ikke styre sine drømmer og ønsker. Dessuten er det sånn at når jeg først møter en gutt, om jeg gjør det er han helt uaktuell dersom han ikke ønsker seg familie selv innen 2-3 år. Er så ekstremt lei av alt som heter festing og sånt nå, at når jeg er ute er det mer i mangel på noe bedre å gjøre, enn at jeg egentlig har lyst. Har prøvd å gjøre noe med det selv, så har søkt om å bli besøkshjem for et barn en helg i måneden. Da blir det i hvertfall noen helger en gang i blandt hvor jeg har litt ansvar og noen trenger meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moncler Skrevet 19. september 2007 #8 Del Skrevet 19. september 2007 Ikke turn-on med familieprat? Synes det er det jeg, er det noe jeg elsker å prate om så er det fremtidsplaner. Jeg drømmer ikke om å reise (bortsett fra ferier), ikke om å ha tid til meg selv heller, det har jeg alt for masse av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StockDama Skrevet 19. september 2007 #9 Del Skrevet 19. september 2007 Hva med å registrere deg på match ellerno i den dur? så får du skrevet ned hva du er på jakt etter, så får de som faktisk har samme målet ta kontakt med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moncler Skrevet 19. september 2007 #10 Del Skrevet 19. september 2007 Jeg har dårlig erfaring med internett dating. Nå har jeg jo litt større krav enn at vi skal ha samme målet. Viktigste er at man har masse felles og god kjemi. Er jo aktiv på fritiden, dermed har jeg mange muligheter til å møte noen, men den rette dukker liksom ikke opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 19. september 2007 #11 Del Skrevet 19. september 2007 Slapp av! Livet ditt har ikke begynt en gang. Vær glad du ikke har barn og familie når du er 23 år. Bli kjent med mennesker, ikke lytt etter kirkeklokker på første daten... Jeg tror man til en viss grad kan styre ønsker og drømmer. Man må bare være åpen for dem. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moncler Skrevet 19. september 2007 #12 Del Skrevet 19. september 2007 Slapp av! Livet ditt har ikke begynt en gang. Vær glad du ikke har barn og familie når du er 23 år. Bli kjent med mennesker, ikke lytt etter kirkeklokker på første daten... Jeg tror man til en viss grad kan styre ønsker og drømmer. Man må bare være åpen for dem. Lykke til! Første daten? Det er ikke sånn at dater vokser på trær heller. Når man først er på date er jo mye gjort. Da ender det enten med at man faller for hverandre eller at man ikke gjør det. Det er i grunn ikke her problemet ligger heller. Selv om noen f.eks du synes at det er viktig å han noen år på seg til å surre rundt gjelder ikke det for alle. Om jeg ikke finner meg en kjæreste i løpet av noen få år, kommer jeg nok til å søke om adopsjon eller fosterbarn. Det er på en måte viktig at livet mitt ikke bare handler om meg hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 19. september 2007 #13 Del Skrevet 19. september 2007 Som sagt, du er enda ung. Noe svarene dine virkelig viser. Hvis du, på en første date lytter etter kirkeklokker, så hører du kanskje ikke hva han du er på date med sier en gang. Det er forskjell på å surre rundt, og å tørre og ha tid til å bli kjent. Tro meg, jeg giftet meg tidlig, og vet hva jeg snakker om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 19. september 2007 #14 Del Skrevet 19. september 2007 ... først og fremst kjæreste, skriver du... Men adoptere barn vil du, som singel? Tror du det blir lettere eller vanskeligere å få kjæreste hvis du har barn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moncler Skrevet 19. september 2007 #15 Del Skrevet 19. september 2007 Nei, jeg tror ikke det blir lettere å få seg kjæreste da, men tenker at jeg like gjerne kan glemme hele kjæreste greia og klare meg uten. Folk sier jo at det bare dukker opp når man minst venter det likevel. Forhåpentligvis har jeg jo møtt noen innen 3-4 år da, så er jo ikke umulig at det ordner seg. Hvis ikke synes jeg ikke det skader å tenke litt på alternativer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå