Gå til innhold

Hvorfor er dere menn så kalde og avvisende?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Annonse

For det første så går ikke vi menn ut på byen vær gang for å sjekke damer, jeg har dame og er ofte en tur ute på byen med kompisser.

Og det er ikke alle som virker like imøtekommende der de sitter og glor på drinken sin i et gjørne....

Mange som også ikke har lært seg å sende ut riktige signaler..

Som da fører til veldig liten kontakt i fra oss menn.

Kan være mange grunner til at du ikke blir sjekket opp så mye, kansje du bør gå over å tenke litt på hvordan du er som person ute på byen. Hvor imøtekommende du er, følger du med på hva som sjer... sender du ut noen signaler...?

Tenk over dette og så kom tilbake å skriv hva du fant ut.

mvh Jojje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Titt
Menn er ikke kalde og avvisende, hvor i alle dager har du det fra? Du gir dem vel ikke lyst til å ta kontakt da. Jeg for min del kan ikke gå på byen uten å bli sjekket opp. Mange ganger i løpet av kvelden.

Wow...

De fleste kan bli sjekka opp på byen, men spørsmålet er vel heller om man vil ha han dritingse karen med pølsemenyen i hånda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl
Wow...

De fleste kan bli sjekka opp på byen, men spørsmålet er vel heller om man vil ha han dritingse karen med pølsemenyen i hånda.

Det skrev hun ikke noe om. Hun sa bare at hun blir sjekket opp flere ganger enn en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Peter_*
Det er jo umulig å komme i kontakt med dere.

Det er ikke tiltrekkende å være kald og uoppnåelig.Det gjør at vi jenter mister motet.

Det er deres oppgave å ta intiativet.Vi jenter haaaater å jakte,det er mannes oppgave.Dere er noen jævla tapere der dere sitter som jomfruelige frøkener og venter på at vi skal sjekke dere opp.Det finnes ikke ekte menn lengre, bare tapere.Æsj, jeg blir kvalm av dere.

Regner med at du vet hva Generalisering er og hva det kan føre til?

Dumt utspill du har her. Mange av oss gutter føler nettopp det samme med dere jenter.

Mennesker er forskjellige. Ikke grupper og sorter men se på oss som individer.

Prøv meg? Jeg skal ikke være kald... :)

mvh Peter 34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at du vet hva Generalisering er og hva det kan føre til?

Dumt utspill du har her. Mange av oss gutter føler nettopp det samme med dere jenter.

Mennesker er forskjellige. Ikke grupper og sorter men se på oss som individer.

Prøv meg? Jeg skal ikke være kald... :)

mvh Peter 34

Jeg sjekker da ikke folk opp på nettet heller!!

Du kan jo være en klin gal psycho for alt hva jeg vet.

Det er forskjell på ta intiativ og å være despo vettu. :riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sjekker da ikke folk opp på nettet heller!!

Du kan jo være en klin gal psycho for alt hva jeg vet.

Det er forskjell på ta intiativ og å være despo vettu. :riste:

Ikke vær så kald og avvisende, da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vær så kald og avvisende, da!

Svaret mitt handler nok mer om nettvett og det å beskytte seg mot mulige skrullinger enn kulde og avvisning tror jeg. :kaffe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Svaret mitt handler nok mer om nettvett og det å beskytte seg mot mulige skrullinger enn kulde og avvisning tror jeg. :kaffe:

Skjønner. Menn har det på samme måte. Kanskje det er derfor det ikke er så mange menn som gidder å ta initiativ overfor deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner. Menn har det på samme måte. Kanskje det er derfor det ikke er så mange menn som gidder å ta initiativ overfor deg.

:gråte: :kaffe: :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...