Gå til innhold

Hvorfor er dere menn så kalde og avvisende?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Det er jo umulig å komme i kontakt med dere.

Det er ikke tiltrekkende å være kald og uoppnåelig.Det gjør at vi jenter mister motet.

Det er deres oppgave å ta intiativet.Vi jenter haaaater å jakte,det er mannes oppgave.Dere er noen jævla tapere der dere sitter som jomfruelige frøkener og venter på at vi skal sjekke dere opp.Det finnes ikke ekte menn lengre, bare tapere.Æsj, jeg blir kvalm av dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

INGEN fornuftige svar fra menn her? tror menn er mer kresne på damer enn det vi ønsker å vite om, de fleste sier at det er personlighet og bla bla som teller, har inntrykk av at det er det motsatte, det vil si, jo deiligere du ser ut, jo mere kontakt tar de. Har gjort et eksperiment, er egentlig mørk, men er nå blondine...nå er det 10 ganger flere menn som sikler etter meg enn før, ja det blir nesten slosskamp av og til, men så ser jo bra ut og da :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er du på KVINNEguiden for å få svar fra alle menn om hvorfor de få mennene DU møter ikke kaster seg over deg? :fnise:

Håper du er fornøyd med mennene som digger ditt nye blonde hår! Det pleier å være førstesorteringen som kun trigges av utseendet, drit i personligheten din, den er åpenbart ikke problemet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn er ikke kalde og avvisende, hvor i alle dager har du det fra? Du gir dem vel ikke lyst til å ta kontakt da. Jeg for min del kan ikke gå på byen uten å bli sjekket opp. Mange ganger i løpet av kvelden. Enten er du stygg, litet tiltatelende eller så fremstår du som kald og avvisende. Hvis du ikke liker å sjekke selv så må du i alle fall gi dem mot til å sjekke deg. Du virker litt desperat. Det er aldri noe pluss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_yES_*

Det er ikke tiltrekkende å være kald og uoppnåelig.Det gjør at vi jenter mister motet.

Det er deres oppgave å ta intiativet.Vi jenter haaaater å jakte,det er mannes oppgave.Dere er noen jævla tapere der dere sitter som jomfruelige frøkener og venter på at vi skal sjekke dere opp.Det finnes ikke ekte menn lengre, bare tapere.Æsj, jeg blir kvalm av dere.

1. Dere er dårlige til å gi tegn.

Å se fort vekk feks er ikke et godt tegn på int!

Å se ut som Birgit Jones og "leke" Kate Moss er heller ikke noe sjakk trekk.

2. Stort sett, selv for pene menn, er det som regel 50/50... En høy mørk mann hadde ikke hatt sjanse mot en dame som likte lyse menn... Med andre ord vis jeg først gidder å prøve så er det ikke på det første og beste trollet jeg ser blant jentene.

3. Å være lubben er ikke hipt.

Noe det ser ut som flere og flere jenter på byen tror... Nei, jeg tror ikke du er kostbar, eller uoppnåelig. Jeg bare synes du er feit, tenker jeg da.

4. Noen ganger er jeg ikke på byen for å sjekke damer, faktisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

INGEN fornuftige svar fra menn her? tror menn er mer kresne på damer enn det vi ønsker å vite om, de fleste sier at det er personlighet og bla bla som teller, har inntrykk av at det er det motsatte, det vil si, jo deiligere du ser ut, jo mere kontakt tar de. Har gjort et eksperiment, er egentlig mørk, men er nå blondine...nå er det 10 ganger flere menn som sikler etter meg enn før, ja det blir nesten slosskamp av og til, men så ser jo bra ut og da :ler:

Finnes masse bra menn, men så er det jo noen damer som har en tendens til å trekke til seg taperne.

Jeg liker jakte (er dame), du skisserer jo alle etter dine egne preferanser

Synd for deg om du tiltrekker deg de dårlige mennene, men du trenger ikke genralisere alle som drittsekker.

Skjerp deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest =tentacle=

Menns oppgave i livet er å smøre selvtilliten din og underholde deg på byen? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...øh...ønsker du svar fra menn også? Jeg mente jeg skulle avstå, slik at du slipper å bli kvalm.

Jeg anbefaler deg å slutte å være kvalm. Da kommer nok flere menn til å synes du er søt og fin, med masse personlighet. :kaffe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
...øh...ønsker du svar fra menn også? Jeg mente jeg skulle avstå, slik at du slipper å bli kvalm.

Jeg anbefaler deg å slutte å være kvalm. Da kommer nok flere menn til å synes du er søt og fin, med masse personlighet. :kaffe:

Kjeften på deg. :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjeften på deg. :kjefte:

Så,så.... :ler:

Jeg er både følsom, åpen og ærlig. Dessuten har jeg selvtillit nok til å lette på sløret og vise fram hvem jeg er...med alle mine "feil".

Du har nok bare vært litt uheldig med kommunikasjonen i forhold til de mennene du kjenner. Hvis du gir av deg selv, er jeg helt sikker på at du kommer til å høste åpenhet og følsomhet i massevis.

NB. Men husk, ikke start med å si at du blir kvalm av menn. Da kan kommunikasjonen forbli noe tvungen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...