Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan det være at om dama sier hun ikke vil ha gaver og helst ikke blomster, at det er det hun egentlig vil ha?

Gjelder også i andre situasjoner? At man ikke skal lystre henne helt og gjøre som hun vil?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eh... Det kan jo hende... Men det er jo langt i fra sikkert.

Om hun sier slikt, men hun egentlig vil ha, så får hun bare ha det så godt (om det ikke er opplagt at det er tull da)...

Det kan være at hun faktisk ikke vil ha noe. Hun føler det kanskje blir ubehagelig siden dere tydeligvis ikke kjenner hverandre godt...

Ut fra det du skriver kan vi likså godt kaste en mynt opp i været og svare utifra hva mynten sier. Ren tipping...

Skrevet

øh.....jeg sier ikke til typen at jeg ikke vil ha blomster visst jeg vil ha. Men jeg kan kanskje si at det ikke er nødvendig kanskje?? Kommer litt ann på hva det egentlig gjelder. Men jeg sier ikke nei når jeg mener ja!!!

Skrevet

Jeg sier det, og jeg mener det også. Hvor skal jeg ha dem uansett? Jeg synes det er bedre at han viser det gjennom gjerninger og ugjerninger og tull hva jeg betyr for han, mye mer gøy å huske på, enn "Kjære husker du den gangen jeg fikk fioler av deg?"

Gjest StockDama
Skrevet

HVis dama sier nei når hun mener ja får det bare være.

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Om hun sier at du ikke må kjøpe blomster og at det ikke er nødvendig , da kan det hende hun vil ha egentlig. Men sier hun at hun IKKE vil ha så vil hun vel ikke ha da..

Gjest =tentacle=
Skrevet
Kan det være at om dama sier hun ikke vil ha gaver og helst ikke blomster, at det er det hun egentlig vil ha?

Gjelder også i andre situasjoner? At man ikke skal lystre henne helt og gjøre som hun vil?

Hvis hun sier hun ikke vil ha blomster, så gir du henne ikke blomster.

Absolutt gaveforbud høres rart ut, men det er kanskje en forhistorie her med rare, for hyppige eller for dyre gaver, evt at forholdet er veldig nytt, eller at hun er ubekvem med å motta gaver og får det for seg at hun må gi tilsvarende tilbake?

Gå ikke glipp av gavetråden

:fnise:

Noen damer mener det de sier, og andre damer er helt sprø på å forvirre og forvente at du skjønner. Vil du styre med sistnevnte, så vær så god ;) Vi kan ikke vite hvordan akkurat din dame er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...