Gå til innhold

kommer for fort!

Gjest Gjest_trådstarter_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Har fått ny kjæreste som kommer på null komma niks, men synes ikke at dette behøver å være et problem i det hele tatt hvis mannen er oppmerksom på kvinnens behov og tar seg tid til å tilfrestille henne ved hjelp av oralsex, fingring, osv.

Når dette er sagt så er det jo også godt å ha en ordentlig lang samleie, men hvis man tar en ny runde etter relativt kort tid holder mannen som regel ut mye, mye lenger.

Synes i hvert fall det blir veldig feil å legge press på mannen for å holde igjen lengst mulig, sex skal jo være gøy! Dessuten hadde den forrige kjæresten min helt motsatt problem, og det var både slitsomt å deprimerende å holde på i timesvis uten at han kom.

Videoannonse
Annonse
Gjest Mysticgirl
Skrevet
jeg hadde sex med en når jeg var i bulgaria, og det er det sykeste jeg har opplevd.. gikk jo sikkert 30 sekunder :P 5 ganger inn og ut også poff... jegbare oisann.. hehe

ble litt satt ut da, ja

Jeg kan komme med engang han stikker den inn!!Slå den du!!

Er jeg opphisset nok så er det bare en penetrering som skal til

Gjest Mysticgirl
Skrevet
Synes i hvert fall det blir veldig feil å legge press på mannen for å holde igjen lengst mulig, sex skal jo være gøy! Dessuten hadde den forrige kjæresten min helt motsatt problem, og det var både slitsomt å deprimerende å holde på i timesvis uten at han kom.

signerer denne!

Skrevet
Har fått ny kjæreste som kommer på null komma niks, men synes ikke at dette behøver å være et problem i det hele tatt hvis mannen er oppmerksom på kvinnens behov og tar seg tid til å tilfrestille henne ved hjelp av oralsex, fingring, osv.

Når dette er sagt så er det jo også godt å ha en ordentlig lang samleie, men hvis man tar en ny runde etter relativt kort tid holder mannen som regel ut mye, mye lenger.

Bra innlegg. Det er heller ikke det samme hver gang, noen ganger går det fort, andre ganger kan man holde på lenger. Det kommer an på tilstand, stilling, dagsform, hvor lenge siden osv.

Skrevet

Ny type sier du? Sånn var det noen ganger med oss først også, fordi han var ganske stressa og nervøs. Nå kan det gjerne vare en halvtime og vel så det siden vi er vant med hverandre. Er sikkert ikke no mer stress enn det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...