Gjest Gjest Skrevet 17. september 2007 #1 Del Skrevet 17. september 2007 Jeg er sulten på kroppskontakt men de kjekke mennene er jo umulig å komme i kontakt med.De er så kalde og avvisende mot meg alle sammen.Det er bare raringene(les: de lite tiltrekkende) som tilbyr seg. Jeg ser normal ut, så hva er det jeg gjør feil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. september 2007 #2 Del Skrevet 17. september 2007 Jeg er sulten på kroppskontakt men de kjekke mennene er jo umulig å komme i kontakt med.De er så kalde og avvisende mot meg alle sammen.Det er bare raringene(les: de lite tiltrekkende) som tilbyr seg. Jeg ser normal ut, så hva er det jeg gjør feil? okey, her kommer svaret... fordi det er et flertall av de det er ikke så mange kjekke menn der ute.. og mange av de er enten i et forhold, nettopp fordi de kan få hvem de vil og blitt kapra for lengst.. eller så utnytter de seg av utseende sitt og er playere.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. september 2007 #3 Del Skrevet 17. september 2007 okey, her kommer svaret... fordi det er et flertall av de det er ikke så mange kjekke menn der ute.. og mange av de er enten i et forhold, nettopp fordi de kan få hvem de vil og blitt kapra for lengst.. eller så utnytter de seg av utseende sitt og er playere.. Da er de jo sympatiske.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StockDama Skrevet 17. september 2007 #4 Del Skrevet 17. september 2007 Kanskje du presser for hardt for å få intimkontakt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2007 #5 Del Skrevet 18. september 2007 Hvis en mann er kald og avvisende mot deg når du prøver å sjekke ham opp er det selvsagt fordi han ikke kune tenke seg å ta i deg med en ildtang engang. Det kan det være flere grunner grunner, den mest åpenbare er at du ikke er så heldig med utseendet ditt, den andre er at du har en kjip utstråling/ personlighet, dvs totalt mangel på sjarm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cognizance Skrevet 18. september 2007 #6 Del Skrevet 18. september 2007 (endret) 1. Definér kroppskontakt. 2. Så det er bare raringer som tar kontakt med deg. Hvem kontakter du selv? Endret 18. september 2007 av Cognizance Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
W. Wallace Skrevet 19. september 2007 #7 Del Skrevet 19. september 2007 eller så utnytter de seg av utseende sitt og er playere.. Det er fascinerende få menn som lever på utseendet. Kvinner krever noe mer, en spenning. Jeg kjenner noen menn som bare kan troppe opp et sted og alle sikler med en gang de legger øynene på dem. Likevel handler det ikke så mye om utseende etter de første 5 sekundene. En del av disse mennene har aldri funnet dame edru, fordi de ikke eier personlighet. de som har personlighet derimot, kan nesten dra med seg hvem som helst fra hvor som helst. Syke tilstander. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StockDama Skrevet 19. september 2007 #8 Del Skrevet 19. september 2007 syke tilstander? jeg syns det gir mening jeg =D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
W. Wallace Skrevet 19. september 2007 #9 Del Skrevet 19. september 2007 syke tilstander? jeg syns det gir mening jeg =D Det gjør det definitivt. Det faktum at det er en så kraftig og nesten ufeilbarlig kombinasjon fascinerer meg likevel noe helt vanvittig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_vibeke_* Skrevet 25. september 2007 #10 Del Skrevet 25. september 2007 Ser ofte at veldig fysisk attraktive menn tiltrekker seg kvinner ute på byen, uten at alle disse menna har nevneverdig med sjarm eller personlighet. Tror kvinner like mye som menn går etter utseendet når det gjelder ONS og tilfeldige møter på byen. Skal ikke SÅ mye sosial intelligens til før man får draget ute på byen hvor folk er pussa, iallefall ikke dersom man har utseendet med seg. Kvinner vil faktisk like ofte som menn bare ha et nummer, og da er ikke personligheten det som avgjør. Hvis jeg vil ha et ONS duger det leeeenge med en veldig kjekk mann uten personlighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MP3 Skrevet 25. september 2007 #11 Del Skrevet 25. september 2007 Jeg liker ikke å si at jeg er pen, men jeg har alltid masse jenter rundt meg som vil sjekke meg opp... Problemet mitt er også at jeg finner bare idioter... Derfor er jeg alltid veldig skeptisk til hvem jeg vil bli mer kjent med, og kan kanskje virke litt overlegen for noen. Jeg savner en som kan være der for meg og ikke bare er opptatt av seg og sine behov. Det er helt feil at jeg skal stå på pinne for alle andre. Jeg er en slik person som gir andre alt, men får nesten aldri noe i retur. Det er jeg litt lei, vil at det skal gå begge veier. Også er jeg kanskje litt sjenert.. Hvis jeg ser en pen jente så er ikke jeg så flink til å ta kontakt selv. Det er helst de som sjekker meg opp... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå