Gå til innhold

Tynn, grå cardigan i ull

Anbefalte innlegg

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Jeg vil gjerne kjøpe meg en lys grå cardigan med rund hals i tynn ull. Jeg har funnet på Oasis og Benetton, men de var ikke helt som jeg hadde tenkt. Den på Oasis har perfekt farge og kvalitet (kasjmir, angora og lammeullsblanding - men det er ikke noe must), men er for vid i halsen. Den på Benetton er for melert i fargen.

Derfor, er det noen som har sett noe? Jeg har sett flere grå cardiganer, men flere av dem er i viskose med tungt fall, og det vil jeg ikke ha. Vil at det skal være ull, og uten at den er kjempetjukk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjekk Voice of Europe. De hadde flere grå cardigan'er, også en med rund hals.

Skrevet

Lindex har en som kan passe ønsket ditt hvertfall..

Skrevet

Hvis du befinner deg i Oslo-området så kan du titte innom Zara. Husker jeg så på en (var det ull, tro?!) cardigan der for ikke lenge siden. Ikke så tykk og rundt hals. Enkel og fin. Flere farger, blant annet grå. Rundt 300,- . :)

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Takk for tips :smile: Skal sjekke dem ut. Vil altså ha noe i et helt enkelt snitt uten pynt eller lommer, og i en ren, kald gråfarge. Mange cardiganer jeg har sett har enten for mye brunt i gråfargen, eller har spesiell passform. Alt til sin tid.

Gjest Deception
Skrevet

Jeg kjøpte nylig en cardigan på Lindex som kan passe kriteriene dine. Den er lys koksgrå, har rund hals, og små, runde knapper. Ingen lommer, belte eller liknende. Dessverre er den ikke i ren ull, men den har hittil ikke nuppet eller blitt elektrisk (har hatt den i noen uker).

Skrevet

Jeg kjøpte en fin en på BikBok, riktignok i en rosatone, men det virker som de kan ha den i flere farger, så verdt et forsøk. Om den ikke er for vid i halsen, da. Den er i nesten ren ull (10% syntetisk, ikke merkbart).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...