Gjest Gjest_Lotte_* Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 Jeg har nå snakket med en "god venn" om hva vi har lyst til og hva vi ikke har lyst til når det gjelder å teste nye ting og steder. Han har lyst til å ha sex i skogen, stranda, på parkeringsplass (i bil altså), og han har lyst til å ha med ei ekstra jente, og han har lyst til å ha analsex. Jeg må ha noe å parere med. Noen gode forslag til hvor vi kan slå oss løs liksom. Problemet mitt er bare det at jeg er svært lite lysten på sex om dagen og har alt for mye fag inne i hodet mitt til å tenke på sex. Så nå spør jeg dere om litt inspirasjon! Har dere noe drømmescenario? Med hvem? Hvor?? akkurat nå kommer jeg på disse: - i den fine norske skogen. blåbærlyngen... - gjerne et litt bortgjemt seminarrom på blindern - i en luksussuite på hotell. Gjerne influert av champagne Har det blitt sånn at det forventes at en skal ha massevis av spennende fantasier? Eller har jeg det kanskje til daglig, bare ikke akkurat nå. mye stress og lite sex.... HJELP!
Gjest StockDama Skrevet 17. september 2007 #2 Skrevet 17. september 2007 Hva var problemet her? mangel på fantasi? lysten? begge deler?
Gjest Mysticgirl Skrevet 18. september 2007 #3 Skrevet 18. september 2007 (endret) Ingen av dere som har ei hytte dere kan slå dere løs på? Synes det er så koselig å være på hytta jeg. Blir gjerne mye sex der da Fiske på fjellet og ha sex på berget E vel kanskje litt kaldt nå da.. Endret 18. september 2007 av Mysticgirl
Gjest Gjest_Lotte_* Skrevet 18. september 2007 #4 Skrevet 18. september 2007 Det jeg er ute etter er nye spennende steder å gjøre dirty, dirty things! Men på grunn av en stressa hverdag så er kreativiteten på hell... Hytta er en god ide! Høres deilig ut. Særlig nå som høsten står for tur...
Gjest milkyway Skrevet 19. september 2007 #5 Skrevet 19. september 2007 Skauen nå på tiden er ikke noe fett, vi feiget ut i går pga kulde og hundrevis av orienteringsglade sniktittere!
Gjest Bjørnfinn Skrevet 19. september 2007 #6 Skrevet 19. september 2007 Hadde det ikke vært for årstiden ville jeg foreslått en telttur i fjellet, ta med fiskestang og grillutstyr. Bad naken, fisk naken, grill naken, kort sagt vær naken hele tiden. Da blir det masse sex også, helt av seg selv, hmmm..merkelig... Utrolig opplevelse, ingen ting er vakrere enn ei naken jente i naturen!.....vel, det måtte isåfall vært flere nakne jenter i naturen....ahhhh! drømmme-drømmmme-drømmmme!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå