Gjest Loni Skrevet 18. september 2007 #21 Skrevet 18. september 2007 Jeg sitter/ligger helt ut på kanten av en stol/sofa med et håndkle under meg og sprer bena og så tar han der han kommer til. Ikke helt bakerst i rumpa, nei.
Gjest Mirina Skrevet 18. september 2007 #23 Skrevet 18. september 2007 (endret) Jøss! Får ikke typen din lov til å se på musa di? Han får ikke legge seg mellom beina mine og rett og slett glo i full belysning. Han har selvsagt sett musa mi mange ganger, men ikke på den måten som må til om han skulle barbert meg nei. Endret 18. september 2007 av Mirina
Gjest Loni Skrevet 18. september 2007 #24 Skrevet 18. september 2007 Takke meg til voks... Hvorfor sier du det? Voks gjør vondt, mens dette er jo deilig og pirrende!
Trixx Skrevet 18. september 2007 #25 Skrevet 18. september 2007 Det er stort sett jeg som tar meg av det, men han gjør det av og til.. det er deilig og jeg stoler fullt og fast på han :love:
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2007 #26 Skrevet 18. september 2007 Han får ikke legge seg mellom beina mine og rett og slett glo i full belysning. Han har selvsagt sett musa mi mange ganger, men ikke på den måten som må til om han skulle barbert meg nei. Stakkars fyr... Nå er vel uansett ikke målet her å glo heller. Men at en mann ikke skulle få se ordentlig på musa til dama si, synes jeg høres fryktelig prippent ut. Skammer du deg over den? Tenk om du ikke fikk se kuken til mannen din i dagslys.
Gjest Mirina Skrevet 18. september 2007 #27 Skrevet 18. september 2007 Ja huff, det er så synd på han så. Vi har hatt mye sex i dagslys, men en situasjon hvor han må studere musa mi ville føltes veldig kunstig. Jeg skammer meg ikke over musa mi nei, men liker dårlig at folk skal glo på henne.
Gjest glamourgirl Skrevet 18. september 2007 #28 Skrevet 18. september 2007 Hvorfor sier du det? Voks gjør vondt, mens dette er jo deilig og pirrende! Jeg sier det fordi jeg mener det! Du mener barbering er best, jeg mener voks er best. Barbering syns jeg er vondt, vanskelig og ubehagelig. Mens voks er forholdsvis smertefritt og resultatet blir bedre.
FantasDick Skrevet 19. september 2007 #29 Skrevet 19. september 2007 Min mann får lov, men han tør ikke. Han gjorde det en gang, men da var så nervøs og sjelven at det tok evigheter, dessuten ble ike resultatet bra. Tror jeg skal spørre om han vil vokse meg istedet..
Gjest Mayamor Skrevet 19. september 2007 #30 Skrevet 19. september 2007 Jeg synes voksing er vondt på leggene og ser på det som en umulighet nedentil...
Gjest Lucie Skrevet 19. september 2007 #32 Skrevet 19. september 2007 Jeg sier det fordi jeg mener det! Du mener barbering er best, jeg mener voks er best. Barbering syns jeg er vondt, vanskelig og ubehagelig. Mens voks er forholdsvis smertefritt og resultatet blir bedre. Her er temaet om mannen barberer, ikke hva man foretrekker å gjøre på seg selv. Min mann gjør det noen ganger som en del av forspillet. Vi liker det svært godt begge to!
Gjest glamourgirl Skrevet 19. september 2007 #33 Skrevet 19. september 2007 ... og jeg lar ikke mannen barbere meg, fordi jeg foretrekker voks.
Gjest Gjest_Siren_* Skrevet 19. september 2007 #34 Skrevet 19. september 2007 ... og jeg lar ikke mannen barbere meg, fordi jeg foretrekker voks. Men, hvordan fungerer denne voksingen da? På samme måte som når man vokser bena og river av hårene med tape? Vil ikke det bety at kjønnsleppene henger fast i tapen og strekkes når man river? *lukker øynene i og kjenner det kiper i underlivet av ren forferdelse ved tanken* Regner nesten med at det ikke foregår slik men.... er nysgjerrig nå.
Gjest Ansjoni Skrevet 19. september 2007 #35 Skrevet 19. september 2007 (endret) . Endret 20. september 2009 av Ansjoni
Gjest s.n Skrevet 19. september 2007 #36 Skrevet 19. september 2007 Pleier å gjøre det selv, men det er bare hyggelig hvis han gjør det.
Gjest StockDama Skrevet 19. september 2007 #37 Skrevet 19. september 2007 Til dere som maser på Glamourgirl: Greit at du/dere liker å bli barbert nedentil, men vennligst ikke hakk på andre fordi de ikke liker tanken i det heletatt. Syns det til tider er utrulig lite forståelse at noen liker noe og ikke liker noe annet...
Gjest glamourgirl Skrevet 19. september 2007 #38 Skrevet 19. september 2007 Men, hvordan fungerer denne voksingen da? På samme måte som når man vokser bena og river av hårene med tape? Vil ikke det bety at kjønnsleppene henger fast i tapen og strekkes når man river? *lukker øynene i og kjenner det kiper i underlivet av ren forferdelse ved tanken* Regner nesten med at det ikke foregår slik men.... er nysgjerrig nå. Jeg går til salong, der man får brukt varmvoks. Man holder huden stramt selv, og så ordner dama resten. (Men det er ikke det tråden handler om )
minemor Skrevet 19. september 2007 #39 Skrevet 19. september 2007 Helt klart:) her barberer vi hverandre, deilig som vorspiel;)
Ce'Nedra Skrevet 19. september 2007 #40 Skrevet 19. september 2007 Jeg synes det er lite opphissende, så det gjør jeg helst selv.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå