Gå til innhold

Barbering

Fremhevede innlegg

Skrevet

Her i huset er det mannen som er barberer! Han barberer meg nedentil, jeg synes det er så kronglete og hater egentlig å gjøre det, så det her blitt hans jobb! Ikke noe minus at vi blir veldig kåte av det begge to, heller. Lar dere damer mannen deres barbere dere?

Videoannonse
Annonse
Gjest StockDama
Skrevet

Nei nei nei nei og atter nei.

Den eneste jeg stoler på med skarpe gjenstander nedentil er leger og meg selv.

Gjest Gjest_Siren_*
Skrevet
Nei nei nei nei og atter nei.

Den eneste jeg stoler på med skarpe gjenstander nedentil er leger og meg selv.

Ja, han barebrer meg ukentlig.

Han barberer seg selv også med barberhøvel (ikke maskin) og dermed har han langt mer erfaring med bruk av høvel og er langt mer stødig på hendene enn det jeg er om jeg skal barbere meg selv der nede. Så jeg skjønner ikke helt at noen mener menn ikke er skikket til å barbere en jente nedentil. Tror de er ytterst forsikteige også når de gjør det, for det siste de vil her i verden er vel å ødelegge det aller helligste (les: fitta) til dama si ;)

Skrevet

Jeg er aldri så glatt og fin som når kjæresten har barbert meg. Ikke antydning til sårhet eller røde prikker heller. Han gjør en mye bedre jobb enn meg og jeg stoler 100 % på ham.

Skrevet

Nei, men det er mest fordi jeg ikke føler meg komfortabel med at han skal ligge å glo meg mellom bena. Hadde føltes veldig ukomfortabelt.

Skrevet
Nei, men det er mest fordi jeg ikke føler meg komfortabel med at han skal ligge å glo meg mellom bena. Hadde føltes veldig ukomfortabelt.

Jøss! Får ikke typen din lov til å se på musa di? :overrasket:

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Nei jeg barberer meg selv ja , men det har hendt at jeg har barbert han ;)

Skrevet

Jeg skulle la typen få barbere meg.. Han er flink til å barbere seg selv uten å skjære seg. Når han skulle prøve på meg ble han rånervøs og svett.. Og greide ikke å gjennomføre det ;)

Skrevet

Foretrekker at han ser musa mi nybarbert framfor pre-barbert. Så det gjør jeg helst selv.

Skrevet

Er dere klar over hvor kåte mannfolka blir av å gjøre dette, eller? Kan love dere en herlig stund, både under og etter.

Skrevet

Mulig det, men jeg føler meg ikke komfortabel med tanken på en kåt galning med et skarpt barberblad nedi der. Jeg for min del har en tendens til å skjelve når jeg er kåt, og.. yessda, du ser koblingen?

Skrevet

Tror redselen omkring dette er svært overdrevet. Menn er MEGET forsiktige når de gjør dette. Og så er det ekstremt intimt. helt nydelig.

Skrevet

Dessuten er det de ytre leppene de barberer, ikke de indre og klitoris...

Skrevet

Like vondt å kutte seg på de ytre leppene vel? Nei, etter å ha barbert meg i 6 år, har jeg funnet ut det ikke gror hår på klitoris/indre lepper, takk gud :ler:

Men alvorlig talt, jeg har greid å kutte meg så grundig selv, at jeg nesten har fobi for å barbere meg selv tilogmed. Men nå maser han heldigvis ikke om å barbere meg, så da er det jo ett fett :)

Skrevet
Like vondt å kutte seg på de ytre leppene vel? Nei, etter å ha barbert meg i 6 år, har jeg funnet ut det ikke gror hår på klitoris/indre lepper, takk gud :ler:

Men alvorlig talt, jeg har greid å kutte meg så grundig selv, at jeg nesten har fobi for å barbere meg selv tilogmed. Men nå maser han heldigvis ikke om å barbere meg, så da er det jo ett fett :)

Jeg har skjønt at du ikke tør, så det er helt greit det. Har ikke tenkt å prøve å overbevise akkurat deg heller, det er ikke derfor jeg skriver her. Jeg kutter meg når jeg barberer meg, men mannen kutter meg aldri. Har aldri skjedd en eneste gang. Og hvis det skulle skje en gang så er det ikke akkurat farlig. Men det er som sagt vanvittig deilig.

Skrevet

føler meg mest komfertabel med å gjøre det selv, men har hatt en kjærste som fikk lov, han var flink han, men mye mer forsiktig en meg.

han sa nemlig at selv om han var vant til å barbere daglig, så var huden i ansiktet hans rimelig annerledes en huden der nede på meg, og det var en helt annen teknikk som krevdes, så jeg får med mer selv en hva han gjorde.

men for meg er det mer en komfort-greie, liker best å gjøre det selv.

Skrevet

Min samboer får barbere meg, og gjør en bedre jobb enn meg selv.

Skrevet

Nesten så jeg tar det som en utfordring selv om ikke det er ment sånn fra din side :D

Men en ting jeg lurer på, for jeg gjør det selv, barberer dere helt bak? Ville følt meg livredd med noen andre som manøvrerer en skarp høvel rundt der, iallfall etter den ganga jeg greide å kutte meg der også :hår:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...