FangeLiv Skrevet 18. juli 2008 #61 Del Skrevet 18. juli 2008 Etter å ha kjøpt tre nye idag har jeg seks til sammen som jeg bruker. Har hatt bare tre i rimelig lang tid nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Magica de Spell Skrevet 18. juli 2008 #62 Del Skrevet 18. juli 2008 Omtrent 30 BH-er, de fleste i sett, men noen "single" også. Er vel kanskje 4-5 jeg bruker til daglig. Resten liker jeg ikke supergodt - enten er de litt utvaskede, sitter ikke helt som de skal eller er tversover-BH'er som jeg bare bruker når jeg "må". Er stort sett en takknemlig oppgave for meg å kjøpe undertøy - bruker 80C og de BH'ene som passer meg definitivt best er de på H&M. Økonomisk og greit Bruker stort sett matchende truse og BH. Vanligvis sett (har mange truser per BH), men går an å kombinere ulike sett også. Men BH og truse må matche, liker ikke følelsen av å ha på meg ting som ikke passer sammen Innser egentlig nå at jeg burde hatt en kjempeopprydning i undertøysskuffen min.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. juli 2008 #63 Del Skrevet 19. juli 2008 Bruker 30 GG, så handler stort sett fra bravissimo. Som regel dyrere enn HM, men av og til kan man komme over ett kupp, f.eks her om dagen kjøpte jeg en bh fra bravissimo til 150 kr + porto, dvs 200 kr. Ikke ille. Men altså: 6 "vanlige" 2 treningsbh 3 topper med innbygget bh 11 bh-er, altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. juli 2008 #64 Del Skrevet 19. juli 2008 Jeg har vel ca 10 bher. Har tre som er billigvarianter som jeg nesten ikke bruker, den ene dyre har blitt for liten. Kjøper kun i undertøysforretninger og en bh for meg koste aldri under 500 kroner lenger etter jeg oppdagen hvor utrolig mye bedre de er enn de billige. Bruker 70E og det har jeg ikke funnet i billig butikk... Kun 75D og de billige jeg har i det er skikelig dårlige. Hvilke bher har dere som har så mange? Jeg hadde ikke hatt råd i alle fall... Og skulle jeg ut med 300 for truse i samme sett ville jeg blitt ruinert. Heldigvis går det i bomull og utrolig lite penger på soppdrepende produkter her i gården Men dere? Er det virkelig noen som bruker string lenger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 19. juli 2008 #65 Del Skrevet 19. juli 2008 Har sikkert 30 BHer, men jeg bruker nok ikke fler enn halvparten... Er ingen kaster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 19. juli 2008 #66 Del Skrevet 19. juli 2008 Men dere? Er det virkelig noen som bruker string lenger? Sjelden, men dresser meg nå opp av og til (noen andre enn meg som liker å se meg i string) Jeg sverger til hipster i fra sloggi, må prøves... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola^ Skrevet 19. juli 2008 #67 Del Skrevet 19. juli 2008 Stumpen min er for sart for string/tanga. Blir vanlige truser på meg. Kjærasten min liker meg betre i truser som dekker litt også. Heller naken enn med string Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 20. juli 2008 #68 Del Skrevet 20. juli 2008 Tror det blir rundt 15 stykker alle sammen, uten at jeg er helt sikker. Har ikke brukt så mye penger på bh-er egentlig, kjøper som oftest på salg. Jeg synes ikke en bh blir mindre moteriktig i slutten av sesongen, gir like god støtte og ser som oftest like greit ut også. Har ikke lagt merke til at trendene snur seg så fort der altså. Jeg har aldri kjøpt en bh for 500+ kroner, men kan godt tenke meg at det er noe jeg kommer til å gjøre etter hvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Mim* Skrevet 20. juli 2008 #69 Del Skrevet 20. juli 2008 En. Har vokst ut av de fire - fem jeg hadde, og trenger snart ny... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kick Skrevet 20. juli 2008 #70 Del Skrevet 20. juli 2008 Aldri nok Det er som bukser, bruker tilslutt bare noen få av alle de jeg har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 21. juli 2008 #71 Del Skrevet 21. juli 2008 Aldri nok Det er som bukser, bruker tilslutt bare noen få av alle de jeg har. Nettopp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2008 #72 Del Skrevet 21. juli 2008 Har vel rundt 30, men bruker sikkert bare 3-4 av dem regelmessig (i tillegg til treningsBHene). Alle er sett, kjøper alltid tilhørende truse. Flesteparten av BH-ene og trusene/hipsterne/g-strengene mine er av typen svart med blonder, så det er ikke så vanskelig å matche siden det meste passer sammen. Men er ikke så nøye med matching uansett hvis jeg ikke har en mann på besøk.. og de mest eksklusive settene blir også bare brukt når jeg har planer om at andre skal se det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Teress Skrevet 21. juli 2008 #73 Del Skrevet 21. juli 2008 Oj. Jeg har bare tre stk jeg. Visste ikke at det var vanlig å ha så mange! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lise_ Skrevet 21. juli 2008 #74 Del Skrevet 21. juli 2008 Har vel rundt 20vil jeg tippe.. Men noen bør ikke vises frem i dagslys Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå