Gjest Frøken Dings Skrevet 3. april 2003 #21 Del Skrevet 3. april 2003 Jeg har 6 bh'er, hvorav 4 som er i bruk. :o 2 hvite og 2 svarte, så de står stort sett til undertøyet allikevel. Jeg liker ikke å shoppe, hverken klær eller undertøy, men typen kunne jo godt ha kjøpt litt til meg da. Plutselig føler jeg at jeg har fryktelig lite klær (jfr genser-tråden), men jeg har egentlig ikke behov for mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Damien* Skrevet 3. april 2003 #22 Del Skrevet 3. april 2003 Jeg har visst 10 stykker men bruker kun de gode og det er bare 3-4.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vega Skrevet 3. april 2003 #23 Del Skrevet 3. april 2003 En. Og den bruker jeg helst ikke. Må jeg bruke den (i offisielle sammenhenger), tar jeg den av med det samme jeg kommer hjem. Får en følelse av klaustrofobi, samme med klokker, smykker osv. Den er av type sloggi, beige, og kjennes behagelig på, men jeg får likevel en følelse av ubehag... (lengter etter tider da bh var umoderne...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 3. april 2003 #24 Del Skrevet 3. april 2003 Har vel en 7-8 tenker jeg.. Ingen i sett akkurat nå. Har kasta trusene som hørte til de få settene jeg hadde. Vanskelig å finne bh'er jeg liker og som passer, så derfor blir det sjelden sett. Ikke bryr jeg meg så mye om det heller. Så lenge det er helt og rent og pent, så gjør det meg ingenting om bh'en er hvit og trusa grå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VesleBråka Skrevet 3. april 2003 #25 Del Skrevet 3. april 2003 Har vel oppi en 15 sikkert, de fleste av dem sett. Men noen av dem er skikkelig ubehagelige, og jeg skal aldri mer kjøpe BH på HM.. tror fanden meg jeg skal brenne dem til sankt hans.. Å finne en god BH er et storprosjekt. Jeg må ut på BH handel nå, vil ut og finne noen behagelige pene hverdagsBH'er som gjør jobben sin og kan vaskes og vaskes.. Ettersom jeg er student kjøper jeg ikke alltid trusen til, når BH koster så mye for en ordentlig en. Angrer seff etterpå, men jeg har jo pensett så det holder til over studietiden så da.. Har en stoor drøss truser, aller mest g-streng. bomull til trening og blondegreiser ellers. skulle gjerne hatt en drøss med sportsBH'er også, men de koster også en 450 kr for en skikkelig en, så da får jeg vaske da... AHA, jeg skal ta med kjæresten på BH handel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2003 #26 Del Skrevet 3. april 2003 Nå har jeg prøvd å telle etter. Tror jeg har ca 20 bh-er. De fleste hører det en truse til, men ikke alle. (men jeg har mange truser som det ikke hører en bh til, da.). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 3. april 2003 #27 Del Skrevet 3. april 2003 Jeg har ca 15-20 BH`er, men det er ikke alle jeg bruker. Ikke alle er sett, men fargene og stoffene går igjen, så det går fint an å kombinere uten at noen ser at det ikke er ett sett :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loolaa Skrevet 4. april 2003 #28 Del Skrevet 4. april 2003 Jeg har bare fire jeg. Tre av dem har truse som hører til. Bruker det nesten aldri, bare når jeg må (ved tynn bluse el). Føler at jeg ikke får puste skikkelig. loolaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piglet Skrevet 4. april 2003 #29 Del Skrevet 4. april 2003 Jeg har vel en tre-fire sett, tre-fire BH uten tilhørende truser, og så selvfølgelig masse truser, da. Og innrømmer gjerne at jeg er blandt dem som ikke bruker matchende undertøy. Har noen sett som jeg bruker hvis jeg skal være fin, men generelt tar jeg bare det som ligger øverst i skuffen. Håper at dette kan endre seg, når jeg på et tidspunkt begynner å tjene penger. Piglet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lisa* Skrevet 4. april 2003 #30 Del Skrevet 4. april 2003 Har bare 8 BH'er, jeg. De dekker forsåvidt nesten alle behov, men skulle gjerne hatt maaaange flere for variasjonens skyld. Størrelsen min finnes ikke i billige butikker som H&M, Lindex ol. (og selv ikke undertøysbutikker har så veldig stort utvalg som passer meg.) Så alt jeg kjøper koster mellom 400-500 kr. bare for bh'en. Men det er det virkelig verd!! Viktig å føle seg vel fra innerst til ytterst.... :D Bruker ikke alltid settene sammen, viktigere at topp/BH og string/bukse matcher i fargene. *Lisa* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Transe Skrevet 4. april 2003 #31 Del Skrevet 4. april 2003 Det har jeg ikke tenkt på, så nå må jeg telle. Har 9 sett med BH og truse, men Bh her er ikke så bra. så jeg bruker mest mine 8 BH er av høy kvalitet Truser har jeg 28 av Forøvrig har jeg 32 strømpebukser og 7 stau-up Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristiane Skrevet 4. april 2003 #32 Del Skrevet 4. april 2003 Synest dette er litt flaut, men når jeg telte over så hadde jeg 30+, og alle er sett, har hatt samme størrelse i alle år, så det kan jo være en av grunnene, ja og så at jeg ikke får tid til og "slite det ut". Her handler jeg mye www.changeofscandinavia.com , de har en butikk her i byen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Étoile Skrevet 4. april 2003 #33 Del Skrevet 4. april 2003 Har ca 10 bh'er igjen etter en grundig kaste-runde her forleden dag... Kanskje ett sett som matcher, så jeg bruker altså aldri sett. Grunnen er at jeg sjelden finner gode bh'er, og når jeg endelig finner en, liker jeg ikke trusa som hører til... er veldig kresen både når det gjelder truser og bh'er. Synes det viktigste er at undertøyet passer til klærne jeg har oppå, hvit linbukse m/ mørk string under er f.ex ikke særlig lekkert.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 4. april 2003 #34 Del Skrevet 4. april 2003 Bruker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 4. april 2003 #35 Del Skrevet 4. april 2003 Bruker 70e, dvs DYRE bh'er.... Har derfor ca 6-8 stykker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Musemor Skrevet 5. april 2003 #36 Del Skrevet 5. april 2003 Jeg bruker samme størrelse som deg, men har vært heldig å finne noe i 70DD på Lindex av og til (det er samme størrelse). Det er et slit å finne BH'er, men liker å ha noe som passer til alt :D Har 20-30 sett, og gjerne to like truser (fordi jeg ofte bruker BH'en 2-3 dager) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 5. april 2003 #37 Del Skrevet 5. april 2003 str. holder for meg selv, ikke har jeg telt heller hvor mange bher jeg har! Går det an å telle undertøy.... hmmm ikke her i huset ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mel Skrevet 5. april 2003 #38 Del Skrevet 5. april 2003 Jeg har vel cirka 6-7 sett. Bruker omtrent alltid sett - altså deler som passer sammen. Har hoppet litt i størrelser, så måtte hive litt her. Når det kommer inn på dette temaet, kom jeg på et spørsmål... *opprette egen tråd ang. str. på BH* Har mest i rødt/rødtoner. Litt synd at det ofte bare finnes pastellfarger i butikkene - kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koldbruna Skrevet 5. april 2003 #39 Del Skrevet 5. april 2003 Har vel etter siste telling 15 sett med BH & Truse. 5 svarte BH & 7 Hvite BH. Har for det meste bare Svarte truser,så skulle vel ha kjøpt noen flere hvite truser Synes også at det er viktig at truse/BH matcher og at det skal kastes når de er hullete,mistet fargen osv. koldbruna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vanja Skrevet 4. mai 2003 #40 Del Skrevet 4. mai 2003 Jeg har ca 50 BH`r og tilhørende string til. Er veldig nøye på undertøy og bruker bare sett. Jeg er det man kan kalle en undertøysjunkie jeg bare elsker å kjøpe det! Bytter både bh og truse hver dag skjønner ikke at folk orker å gå med samme bh i flere dager. Jeg synes hm har mye fint selvom noen av de har veldig dårlig passform. Spesielt pushup bh`ne har puppene lett for å dette ut av men i de vanlige holder de seg på plass. Har ganske store pupper 75c/d avhengig av merke kanskje det er derfor de detter ut av pushup med dårlig passform? Men selvom HM har mye fint foretrekker jeg mer eksklusive butikker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå