Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!!

Jeg bare lurer på hva dere tenker og assosierer med klesbutikken VIC. Er det en butikk du liker/missliker evt. hvorfor?? Hvordan er prisnivået og utvalget? Har de tilbehør som vesker og slikt??

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_meg_*
Skrevet
Hei!!

Jeg bare lurer på hva dere tenker og assosierer med klesbutikken VIC. Er det en butikk du liker/missliker evt. hvorfor?? Hvordan er prisnivået og utvalget? Har de tilbehør som vesker og slikt??

VIC er et veldig uensartet konsept. Det er meget stor forskjell mellom butikkene. Noen butikker er franchise, og følgelig tar de inn en del andre varer enn de butikkene som tilhører kjeden.

Noen butikker fører kun dyrere merker som Gant, Armani, Boss osv. Andre har Va vite, Victoria osv. Dermed blir det egentlig helt ulike butikker avhengig av hvilken du handler i.

De fleste butikkene har noe tilbehør, men det varierer som sagt sterkt også dette....

Personlig er jeg inhabil da jeg jobber i en VIC, men før jeg begynte der var det pent lite jeg handlet det. Jeg tror dette har med alder og plass i livet. Som student i start av 20-årene synes jeg stilen var alt for voksen. Nå derimot som er noen år eldre, og snart i jobb, så vil jeg nok handle mer her. Det finnes mange fine, men dog litt mer streite, klær på VIC.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...