Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på date forrige helg. Synes vi hadde god kontakt. Hun spanderte middag og en coctail. Så vist hun meg rundt i byen ett kvarters tid, før vi skiltes. Før vi gikk hver vår vei ga hun meg en nuss på hvert kinn :). Har ikke hatt kontakt på en uke nå, jeg ba henne ut på middag en dag i uka, men hun hadde ikke tid pga. av jobb. Har ikke hatt kontakt siden. Synes det måtte være et godt tegn at hun ga meg nuss på kinnene. Men vet ikke om jeg nå skal vente til hun tar kontakt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer på om to nuss på kinnene må betyr at hun liker meg, eller trenger det ikke å bety noe??

Skrevet

de to nussene kan være at hun syns du var søt.. søt kan bety så mangt.. feks at hun likte deg som en god venn.. og nusse noen på kinnet kan vi gjøre veldig lett uten å legge noe i det..

det kan hende hun følte at dette ikke var helt det store...

man får mange tanker etter en date eller et treff.. kanskje en magefølelse om at det ikke var noe mer enn at hun syns du var grei/søt/snill eller lignende..

ikke legg så mye i det.. se heller ann på om hun tar kontakt. det er hennes tur nå..

vi jenter ganske så kompliserte der.. jo mindre tilgjengelig du er, jo mer interesser viser vi.. ;)

klengete eller masete er kroken på døra!

så ikke kontakt hun noe mer nå.. du har tatt initiativet og hun avslo... hvis hun ikke skrev eller sa at hun hadde tid en annen eksakt dag så la hun være..

hadde jeg likt en type hadde jeg avlagt alle andre planer, og hvis ikke d var mulighet for det.. hadde jeg spurt om en annen eksakt dag..

vent til hun/ om hun tar neste steg eller spør..

men for all del, ikke ta noe mer kontakt! da tror hun du er depso, og da vet hun akkuratt hvor hun har deg henner.. noe som ikker bra for en kvinne å vite ;)

Skrevet

Det er tragisk at jenter mister interessen hvis man blir ivrig. Man møter ei man liker godt, man får lyst til å møtes snart igjen, og så blir det turn-off at man er entusiastisk. Spillet må spilles.

Skrevet
de to nussene kan være at hun syns du var søt.. søt kan bety så mangt.. feks at hun likte deg som en god venn.. og nusse noen på kinnet kan vi gjøre veldig lett uten å legge noe i det..

det kan hende hun følte at dette ikke var helt det store...

man får mange tanker etter en date eller et treff.. kanskje en magefølelse om at det ikke var noe mer enn at hun syns du var grei/søt/snill eller lignende..

ikke legg så mye i det.. se heller ann på om hun tar kontakt. det er hennes tur nå..

vi jenter ganske så kompliserte der.. jo mindre tilgjengelig du er, jo mer interesser viser vi.. ;)

klengete eller masete er kroken på døra!

så ikke kontakt hun noe mer nå.. du har tatt initiativet og hun avslo... hvis hun ikke skrev eller sa at hun hadde tid en annen eksakt dag så la hun være..

hadde jeg likt en type hadde jeg avlagt alle andre planer, og hvis ikke d var mulighet for det.. hadde jeg spurt om en annen eksakt dag..

vent til hun/ om hun tar neste steg eller spør..

men for all del, ikke ta noe mer kontakt! da tror hun du er depso, og da vet hun akkuratt hvor hun har deg henner.. noe som ikker bra for en kvinne å vite ;)

Okey, jeg skal være cool... Men det er seg sånn at jeg besøkte henne i byen der hun bodde, og vi har ikke mulighet for å møtes igjen før om 5 uker pga. av min jobb. Vil bare vise at jeg er interisert, selv om jeg kanskje var noe reservert på på daten, ville ikke gjøre noen fremstøt der og da. Skal prøve å være cool og ikke kontakte henne, men er redd da at hun tror jeg ikke er interisert. Kan vel ikke være galt å si at jeg liker henne og har lyst til å møte henne igjen?

Skrevet
Det er tragisk at jenter mister interessen hvis man blir ivrig. Man møter ei man liker godt, man får lyst til å møtes snart igjen, og så blir det turn-off at man er entusiastisk. Spillet må spilles.

Må vel følge spillereglene ja... Men den dagen man skal gifte seg og sier ja til henne resten av livet - det kan vel ikke oppfattes som turn-off?

Skrevet
Må vel følge spillereglene ja... Men den dagen man skal gifte seg og sier ja til henne resten av livet - det kan vel ikke oppfattes som turn-off?

spillet må spilles ja.. dont hate the players- hate the game ;)

det er liksom i daterunden/tiden.. når man skal bli bedre kjent at man må være litt reservert.. for man tenker veldig mye i den tiden, kjenner og føler etter.. om savnet kommer, og om man vil lære den andre bedre å kjenne..

en alt for stor ivrighet fra den andre kan kvale eller slukke den ilden.. og dermed er ikke jenter (gutter også) miste litt av interessen.. eller rettere sagt jakter instinktet..

man får det litt for lett i fanget.. man vil jakte og se om den andre er intressert.. litt mystisk og tenkende liker vi det..

men når man har blitt sammen blir det jo litt annerledes, samtidig som jenter kan utnytte en tøffelhelt.. så trå varsomt.. skjønenr dilemmaet ditt.. men 5 uker er jo ikke så lenge.. og det hjelper fint lite at du spør igjen.. til tross for at du ikke ser henne på 5 uker.. du vil nok bare skyve henne enda lenger bort.. du viste interesse ved å spøre om en ny date.. det holder uavhengig om du var litt reservert på første daten!

er hun interessert vil hun gi lyd fra seg.. intil videre vær tyst og mystisk ;)

og jeg er 100% seriøs nå..! jeg vet akkuratt hvordan det fungerer, for jeg er jente selv og er aktiv på sjekkefronten ;)

men vi trenger tid og rom for å finne ut av følelser.. det må stemme og føles riktig..

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor menn hele tiden må være så laybacke. For min del så setter jeg pris på at de viser at de er interesserte så jeg vet hvor jeg har de hen. Sånne menn som ikke tar kontakt av frykt for at dama skal synes du er så innmari innpåsliten er skikkelig turn OFF!

Skrevet

Selv er jeg en sånn mann som sjelden faller for noen, men når jeg treffer de jeg synes virker ekstra interessante blir jeg lett veldig entusiastisk, får lyst til å gjøre mye, møtes osv. Ketchupeffekten? :) Jeg tror nok denne entusiasmen en del ganger har kvalt et godt utgangspunkt. Utsagn om at det ikke var nok spenning kan tyde på det. Sånn sett er det litt morsomt at nettopp nicket "Mystic girl" sier det er bra å vise mye interesse i startfasen :)

Det er skikkelig frustrerende at man må holde igjen når man bare er nysgjerrig og ivrig på den andre! Damer altså ... og så klager de på at de ikke klarer å tolke mannen i samme fasen. Men det er vel også en del av spillet, at man vil ha slike ting å gruble på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...