Gjest Gjest_Jordbær_* Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 Heisann! Jeg har veldig tørr overhud og litt fet underhud. Har brukt Dermalogicas Gentle cream exfoliant men likte den ikke i det hele tatt siden huden ble kjempetørr av den! Syns du lancome exfoliance confort er god og mild til tørr hud? På forhånd takk
Gjest Deception Skrevet 17. september 2007 #2 Skrevet 17. september 2007 Definitivt, hvis du liker peeling med korn. Jeg har den selv, og den er en av få som ikke har gjort huden min tørr og ekkel.
Gjest Gjest_Jordbær_* Skrevet 18. september 2007 #3 Skrevet 18. september 2007 Tusen takk for svar! Alle andre peelinger har bare tørket ut huden så voldsomt så jeg får prøve denne! Vet du forresten hvor mye den koster?
Gjest Deception Skrevet 18. september 2007 #4 Skrevet 18. september 2007 Jeg tror jeg betalte noe sånt som 275 for den (med forbehold om feil), men tuben inneholder 75ml, så det er egentlig ganske gunstig. God peeling med små korn som glir lett på huden.
Gjest Gjest_Jordbær_* Skrevet 19. september 2007 #5 Skrevet 19. september 2007 Det var jo ikke så ille! Får håpe de har den på tax free
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2007 #6 Skrevet 19. september 2007 Gatineau - Therapie Marine – Cleanser fik jeg anbefalt hos en som utfører ansiktsbehandlinger. Jeg kjøpte en av henne til 289,- og fant den på SN til 149,- men den er kjempegod, og kan absolutt anbefales. Men ikke kjøp den i Norge dah....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå