Gå til innhold

Nå ordner det seg...puh 3 mai snart


Cinderella2003

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg skrev et litt sytete innlegg for et par uker siden om hvor mye som gjensto, og at jeg var stressa pga av det. Nå har faktisk det meste ordna seg...Mange venninner har ringt å tilbydd sin hjelp til baking, så kakene skal det nok bli.

Prøvetime hos frisør er unnagjort, og striping bestilt.Har handla inn egen sminke (frisøren stiller ikke med lebestift og mascara)

Klær til ungene, samt til meg og brudgom er under kontroll. Undertøuet mitt kosta skjorta, men det skal jeg bruke også etter bryllupet.

Bryllupskake er bestilt av venn som er baker. Middagen er bestilt, skjemaer til kirka utfylt, blomster bestilt, men drikkevarer har vi ikke kjøpt enda.

Det som gjenstår er å få lagd ferdig bordpynt (jeg lager hvite lys med perlepunt og søvltråd) samt velge ut sanger å lga sanghefte med meny..Regner med at det fortsatt blir noen sene kvelder, men jeg er ikke lenger panisk..

Utdrikningslag er i morgen...Det skulle vel egentlig være hemmelig men en venninne som tydeligvis har misoppfattet noe ringte MEG for å si at hun ikke kunne komme...Ja ja jeg synes det er greit å være forberedt for jeg gruer litt til utdrikkinga.

Ja ja nå er det bare en måned igjen. Hvordan har dere andre mai-bruder det nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Jeg vet hvordan du har det!!!!!!!!!!

Jeg skal gifte meg helgen etter deg. Og hadde kjøpt undertøy for en god stund siden. Hadde ikke fått prøvd det skikkelig under. Da jeg nå på mandag prøvde hele antrekket var ikke undertøyet noe pent under kjolen. Det var spiler nedover i korsettet som stakk ut og syntes GODT under kjolen. Vi tenkte og vi grublet og syntes det var litt sent å begynne å bytte alt dette også. Så vi tok sjansen på å ta ut spilene (min mor har HELDIGVIS taket på å sy og fikse!) Det ble da gudselov pent. Korsettet strammet fint over mage alikevel om de spilene ikke var der.

Men jeg må innrømme jeg var ganske betenkt en stund ja....

Ellers er det masse småting å tenke på om dagen. Vi skal ha det i et skytterhus hvor da en del serveringsting og glass etc mangler.....

Men det er jo godt at det begynner å nærme seg også for det har gått med noen timer med planlegging.

Når det gjelder utdrikningslaget er tydeligvis mine venninner flinke til å skjule dette for jeg har ikke peil!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal gifte oss samme dag som Cinderella. I dag er det altså bare 1 måned igjen. Det er bare helt utrolig :) Vi gleder oss masse og tror vi har kontroll. Vet ikke hvilke salmer eller inngangs og utmarsjen i kirka, men det kommer nok etterhvert. Ekteskapsvilkårene er ihvertfall prøvet og funnet ok.

Sydamen som skulle fikse kjolen min har hatt den siden 18.januar!! Så jeg er litt enstelig for den, men jeg håper det ordner seg. Mamma og pappa kommer en uke før bryllupet, så vi har litt tid til å ordne hvis det ikke stemmer. Mamma og mormor er flinke til å sy og jeg har symaskin, så jeg håper det går bra uansett.. Jeg hadde med korsettlivet til kjolen min i undertøysforretningen, så jeg vet at det passer ihvertfall.

Og så tror jeg det blir utdrikningslag i helgen.. Jeg blir 25 år i morgen og har invitert til jentefest. Det bestemte jeg meg for forrige helg. Svigermoren min ringte og spurte om de kunne komme en tur i morgen og da sa jeg at det var greit og at jeg hadde bestemt meg for å ha jentefest lørdagen. Da svarte hun at hun visste det og at hun nok var bedre informert enn meg.. Så da venter jeg med fest forberedelser til lørdagen, så ser vi hva som skjer ;)

I morgen skal vi på møte med selskapslokalet vårt. Må bestemme meny og vin og sånt. Skal bli greit å få det unna..

Ellers tror jeg det meste er klart. Har fått svar fra alle unntatt en, forloveren min skriver på bordkortene, vi har laget forsiden til sangheftet nesten klart, brudebukett og prøvetime hos frisøren er bestilt. Ja.. Tror det blir bra jeg :)

Lykke til til alle dere som skal gifte dere snart :) Håper vi får en riktig fin dag alle sammen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...