Gjest tippsi Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 Håper noen kan hjelpe! Jeg leter etter en sånn stoffpølse hvor man stapper plastposer oppi på toppen og drar ut fra bunnen. Kjempepraktisk til matbutikkposer på kjøkkenet Jeg bor i Oslo, og det må være en eller annen butikk som ligger ganske sentralt til ved sentrum. Er det noen som har sett en diskre (eller blomstrete) en på en butikk der nå i det siste?
Gjest Gjest_minimi_* Skrevet 17. september 2007 #2 Skrevet 17. september 2007 Jeg har kjøpt på kid. det er en stund siden, men har sett slike der andre ganger også. Så kan være det er noe de pleier å ha Du kan jo prøve hansen og dysvik også, og kanskje princess
Gjest Neria Skrevet 17. september 2007 #3 Skrevet 17. september 2007 De har i plastik på IKEA, men det var kanskje ikke helt det du var på jakt etter? Bilde av dingsen
Gjest tippsi Skrevet 18. september 2007 #4 Skrevet 18. september 2007 Takk for gode forslag Ikea har jeg dessverre ikke tid til å reise til, men skal sjekke ut Princess og Hansen & Dysvik. For øvrig har jeg i dag vært på Kid (hadde tidligere, ikke nå lenger), Nille (hadde tidligere, ikke nå lenger), Clas Ohlson (hadde ikke), Hemtex (hadde ikke) og Åhlens (hadde ikke). Skal ikke være enkelt dette Noen som har enda flere forslag kanskje?
Grooo Skrevet 18. september 2007 #5 Skrevet 18. september 2007 Få hvem som helst som har symaskin til å sy en til deg. Tar vel nøyaktig 7 minutter eller noe
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2007 #6 Skrevet 20. september 2007 Få hvem som helst som har symaskin til å sy en til deg. Tar vel nøyaktig 7 minutter eller noe helt enig, jeg pleier å sy slike i samme stoff som kjøkkengardinene, på den måten "synes2 de ikke så godt, og det tar vel nesten mer tid å ta frem symaskinen enn å sy de....
Rainbow Brite Skrevet 21. september 2007 #7 Skrevet 21. september 2007 (endret) De har på rafens Edit: De har i tre farger, i ganske grovt stoff; blå, grønn og mørk grå. Vi har den blå, og jeg er veldig fornøyd Endret 21. september 2007 av Rainbow Brite
ashera Skrevet 21. september 2007 #8 Skrevet 21. september 2007 Slikt får du også gjerne tak i på julemesser o.l.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå