Gjest Gjest_Chanell_* Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 Jeg bruker vanligvis hårspray som jeg kjøper hos frisør, men nå har jeg funnet ut at jeg må ha et budsjett alternativ for å kunne bruke innimellom. Så har dere noen som er litt billiger å annbefale? Har testet proffs, den var ikke noe for meg, synes den luktet mugg, å den gjorde dssuten at jeg fikk et hvitt belegg i håret som var vanskelig å vaske ut. Vil heller ikke bruke Elnett.
Gjest Deception Skrevet 17. september 2007 #2 Skrevet 17. september 2007 Schwarzkopf har flere gode hårsprayer, som du får hos Vita. Jeg tester for tida den grønne, som skal gi volum, og er godt fornøyd. Pris ca 60-70 kroner.
Gjest Blanca Skrevet 17. september 2007 #3 Skrevet 17. september 2007 Nicky Clarke er min favoritt. Du får den på Cubus og Vita, koster ca. 60 kroner. Lukter godt gjør den også.
Ce'Nedra Skrevet 17. september 2007 #4 Skrevet 17. september 2007 Kommer jo an på hva du er ute etter.. Jeg liker saltvannssprayen fra Proffs, den er genial til hverdags. (Den vanlige rosa er ikke bra nei.) Kjøpte meg den nye røde fra Schwarzkopf nå som jeg var tom for Big Sexy Hair og frisøren var stengt, men den var ikke å anbefale. Anbefaler Big Sexy Hair jeg. Den koster bare 200 kroner og varer kjempelenge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå