Gjest Pjusk Skrevet 3. april 2003 #1 Skrevet 3. april 2003 Vet noen om et hyggelig selskapslokale i Akershus, gjerne ved vannet hvis mulig? Venninnen min skal gifte seg i august og er på leting etter et lokale som kan romme 75 - 90 personer. De vil helst kunne stå for baren selv.
Livets datter Skrevet 3. april 2003 #2 Skrevet 3. april 2003 http://www.bryllupsdagen.no/leverandorer/akershus/ http://www.kvasir.no/c/biz/branch/art/party/cent/ http://www.startsiden.no/kategorier/okonom...elskapslokaler/
chimp Skrevet 3. april 2003 #3 Skrevet 3. april 2003 Akershus er stort du.....men vi har vært i flere selskaper i Villa Sandvigen som ligger idyllisk til v Gjersjøen i Svartskog i Oppegård kommune, nabokommune til Oslo i syd. Hvis dette blir sånn nogenlunde i deres retening, vil jeg absolutt anbefale dette. Gammel, hvit villa som er intakt innvendig og delt opp i flere rom, alt ettersom hvor stort el lite selskapet er.....På sommeren er det helt nydelig der, var i et 40-årslag der, vi fikk servert sjampis i en gammeldags hage nede v vannet. Maten har alltid vært upåklagelig, og prisene er visst overkommelige......Har vært i selskap der midt på vinteren også, m snødekte grantrær utenfor vinduene og rim på vannet......
Gjest Pjusk Skrevet 3. april 2003 #4 Skrevet 3. april 2003 Takk for svar begge to!!! Ja, Akershus var kanskje litt upresist!!!!! Hun skal gifte seg i Lillestrøm (altså Skedsmo), og bor i nabokommunen.
chimp Skrevet 3. april 2003 #5 Skrevet 3. april 2003 Da blir d et stykke til Svartskog, ja....hehe! Men andre her er dermed informert.....
Salamandra Skrevet 3. april 2003 #6 Skrevet 3. april 2003 Losby Gods er jo veldig fint da.. (Skal ha selskapet vårt der ) Men ganske dyrt, og ikke i nærheten av vann.. Ellers er det ganske fint på Doktorgården i Lillestrøm, Slogum gård på Leirsund er kjempebra http://www.slogum.no/ , Hellerud Gård er ok (stort i allefall), Matteas hus (golfklubbhuset på Hellerud golfbane) er kjempefint, men kanskje litt lite. Men dårlig med vann i nærheten, da..
Ninach Skrevet 3. april 2003 #7 Skrevet 3. april 2003 Gjør det ENKELT! Vi ville ha den samme rammen som du beskriver her, og vi bor i Nittedal. Via tips fr aandre tok vi kontakt med et bryllupsbyrå som heter BryllupsCompagniet. De fikset og ordnet. Vi har nå fått tak i vår drømmelokasjon - det bli vakkert og spesielt! De kunne ta seg av litt eller alt som hadde med bryllupet å gjøre. Det var ikke spesiellt dyrt, og vi valgte å bruke dem til andre ting også. Vi har ikke kjøpt en "bryllupspakke ", eller noe slikt; vi bestemmer- og de gjør hva vi har bestemt. Ta gjerne kontakt med dem - anbefales på det hjerteligste! De holder til i Oslo/Akershus, men tar visst også oppdrag i hele Midt-Norge, så tilgjengelig er de i allefall også! Lykke til!
14062003 Skrevet 3. april 2003 #8 Skrevet 3. april 2003 Men vi har vært i flere selskaper i Villa Sandvigen som ligger idyllisk til v Gjersjøen i Svartskog i Oppegård kommune Vi skulle egentlig hatt vår fest der, men de er dyre! De skal ha ca. 900kr pr. pers til middag og de skal også holde baren. Vi skal ha ca. 30 gjester til middag og 30-40 på kaffe og det for dyrt. Middagen var vi klar til å betale, men i januar fikk de Oppegård kommune på nakken for å la gjestene ha med medbrakt ... Så hvor lenge de i det hele tatt får servere alkohol vet ingen. PS: Det er opptatt laaang tid i forveien - vi bestilte i siste liten for et år siden.
Tusenfryd Skrevet 3. april 2003 #9 Skrevet 3. april 2003 Lillestrømområdet... da har du: Doktorgården på Lillestrøm Frogner Grendehus Skedsmo Samfunnshus Slogum Gård Og sikkert mange fler - men bare begynn å titte.
brum Skrevet 3. april 2003 #10 Skrevet 3. april 2003 Jeg skal også gifte meg i lillestrøm. Har tenkt på Hauger golfklubb. Kjempe nydelig sted. Det ligger i nærheten av Hellerud gård.
14062003 Skrevet 3. april 2003 #11 Skrevet 3. april 2003 Først: Jeg ville sitere tusenfryds innlegg, men det går ikke. DUMT! Så til forslagene hennes: Slogum gård er et meget koselig sted, selv om det lukter litt hest der. Huset, hagen, folkene, maten alt er virkelig tipptopp! Masse aktiviteter for ungene har de i stallen også. De er populære og har visstnok en bestillingstid på 1 år i forveien. Vel, jeg er litt inhabil, da vi kjenner den ene eieren - men vi har vært der og erfart stedet og servicen selv
Gjest Pjusk Skrevet 4. april 2003 #12 Skrevet 4. april 2003 Takk for alle svar! Ninach: Hvor skal du gifte deg da?
Ninach Skrevet 4. april 2003 #13 Skrevet 4. april 2003 Hei Pjusk! Jeg skal gifte meg ved et vann ikke så altfor lang borte fra der vi bor. Det er litt stemning der med trær ( ikke for mange - skal ikke ha 1000 millioner mygg også! ) og stort grønt område. Vi ville ha " vårt eget sted" og " vårt eget bryllup", og det ser det ut til å bli også! Tidlig ute? kanskje, men heller det! Enig?!
Gjest Pjusk Skrevet 4. april 2003 #14 Skrevet 4. april 2003 Hørtes flott ut! Kan du være snill å fortelle meg hva dette selskapslokalet heter? (Bryllupsfesten skulle egentlig holdes i haven, skjønner du. Men nå har de begynt å revurdere dette. Og snart er vel alle lokalene bortbestilt ( - om ikke allerede). Så jeg skal ringe litt rundt å hører på pris osv. for dem for de er så traaaavle.)
Gjest Anonymous Skrevet 4. april 2003 #15 Skrevet 4. april 2003 Send meg gjerne en privat mail, så skal jeg gå mer inn på detaljer - vil ikke at dette skal " massekopieres", da dette blir ganske spesielt! Ser frem til å høre fra Deg!! Nina
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå