Joyce Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 Sønnen min har hatt litt forstoppelse i siste og jeg fikk høre at han burde spise fullkornsgrøt og slikt slik at han får litt fart på tarmen. Er det noen som har en oppskrift på dette? Han spiser sviskeyoghurt noen ganger, men trur ikke han liker det så godt. Tar gjerne imot andre råd om forstoppelse.
Glynis Skrevet 17. september 2007 #2 Skrevet 17. september 2007 (endret) Jeg ville lagd havregrøt og tilsatt linfrø og kruskakli. Og drukket masse kaffe. Endret 17. september 2007 av Glynis
Joyce Skrevet 17. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. september 2007 Jeg ville lagd havregrøt og tilsatt linfrø og kruskakli. Og drukket masse kaffe. Men han er tre år. Han får ikke kaffe Kli og havregryn har jeg. Trenger ikke annet enn vann og salt da, sant? Tilsette litt frukt osv?
Glynis Skrevet 17. september 2007 #4 Skrevet 17. september 2007 Kjøp linfrø også, viktigviktig. Salt er ikke nødvendig, spesielt ikke når det gjelder en søt liten duttebass. Du trenger ikke noe annet enn vann og eventuelt en dæsj melk hvis ønskelig. Kok opp og vips, ferdig! Frukt og bær gjør grøten litt mer spiselig, ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå