Gjest *luksusproblemet* Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 Jeg er ei jente som ikke akkurat har et problem, men jeg kommer for fort. Noe som selvfølgelig er veldig bra og ja jeg er kjempe heldig da det er kvinner med det helt motsatte problemet. Jeg kan godt ha 3-4 orgasmer uten at partneren har kommet en eneste gang, og jeg vil jo gjerne at han også skal få kommet. Det er så å si ingen stillinger som ikke funker for meg, men jeg kommer veldig lett og vil jo av og til at det ska vare litt lenger før jeg trenger en liten pause eller å roe det ned. Ja jeg suger og runker han, selvfølgelig, dette gjelder selvet samleiet. Vil gjerne ha tips til hvordan jeg kan holde ut litt lengre mellom orgasmene. Hvis noen andre har det som meg vil jeg gjerne høre hvordan dere har det, om dere har tips...
Mann 42 Skrevet 17. september 2007 #2 Skrevet 17. september 2007 Du kan jo prøve å ta pauser innimellom, og da f.eks suge og runke kjæresten til han er ganske nærme orgasme. Seksuell opphisselse går i faser, og de er forskjellig hvor fort man beveger seg fra det ene nivået til det andre. Kjæresten din er kanskje langsommere enn vanlig. Det som er fint, er at når man kommer over et visst nivå av opphisselse, så skal det ikke mye til før man får orgasme. Og dit kan han komme ganske raskt med rett stimulering. Munnsex eller runking er ganske effektivt. Hvis du vet om noe som tenner han skikkelig psykisk, så kan det ha samme effekt. Og når du har ham på kanten, så kan du jo f.eks ri ham i mål.
B.A. Skrevet 17. september 2007 #3 Skrevet 17. september 2007 Har det faktisk akkurat på samme måte, kommer noen ganger av "ingenting", men er jo veldig fornøyd med det. Pleier å si ifra at nå må jeg gjøre noe annet eller pause litt for at jeg ikke skal komme "hele tiden", og da heller suge han og andre ting. Han jeg er med nå er helt motsatt av meg, han bruker lang tid på å komme så han synes det er heilt greit at jeg kommer ofte og har det gøy med det. Vi kan holde på en hel kveld uten at han kommer, veldig uvant men verken han eller jeg har noe problemm med det, for når han kommer så blir han helt gåen:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå