Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har noen gamle støvletter som jeg er utrolig glad i og som er veldig gode å gå i, men såla og hælen er så slitt nå. Kan en skomaker sette på ny såle? Eller gjør de ikke sånt? :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Joda det gjør de.

Har selv sålet om et par sko..God som ny :)

Endret av Yoletta
Skrevet

Jippi!! Da skal jeg ta en tur til en skomaker og få fikset støvlettene :)

Skrevet

Lurer litt på å få gjort det selv men usikker på om det lønner seg prismessig? (Skjønner jo at man uansett punger ut om det er favorittene da men;) )

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Jeg har gjort det på flere sko (selv om det er sommersko og pensko da). De ble så gode som nye. Syns det er vanskelige å finne sko som både er fine og gode, så da tar jeg godt vare på de jeg har. Lurer på om jeg kan ha betalt litt over 100,- per par for det jeg gjorde med mine, men det blir antakeligvis dyrere med støvletter (?).

Skrevet

Jeg har betalt fra 100 til 140 for å skifte hælflikker, så å skifte hele sålen vil nok være en smule dyrere, men som oftest verdt det!

Utrolig hvor dårlige såler det er på mange sko, og det gjelder de dyrere butikkene også. Selv "kvalitetsstøvletter" til et par tusen kroner kan ha plastflikker - og da varer de jo ikke mer enn par uker hvis du går med dem utendørs. :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...