Gå til innhold

Hva skjer?

Gjest Gjest_Påsan_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Påsan_*

Har truffet en jente to ganger. Hver gang har det vært utrolig hyggelig og kjekt. Det siste vi snakket om før vi dro hver til vårt var en bedre middag og slikt. Også fikk jeg en god klem. Litt senere ut på dagen sendte jeg en melding til hun pga hun var på jobb. Takket for at hun var med meg ut og slikt og sa at jeg var glad for å bli kjent med hun. Jeg fikk ikke noe svar på den meldingen. Litt senere så jeg hun kom på MSN når hun var ferdig på arbeidet, jeg prøvde å si hei til hun. Men ikke nå svarte hun heller... Jeg er litt småredd og deppet, håper ikke hun har skiftet fullstendig spor bare på noen timer... :gråte:

Hilsen betatt gutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest StockDama

Kan hende hun gjorde det, kan hende hun er opptatt.... du får vente på svar, er vel ikke stort mer du kan gjøre. Men for all del, ikke mas, det gjør vondt mye værre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, ikke mas, det virker for desperat, har hun ikke svart i nnen en uke, vil jeg tro interessen ikke er der.....har vært i samme båt selv, ikke spør om hvorfor hun ikke svarte, bare spør om hun syntes det var hyggelig sist og om hun vil gjenta det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Påsan_*

Så hvis jeg treffer på hun eller hun kommer på MSN, så skal jeg bare late som ikke noe? Bare si hei som vanlig også vente på neste trekk fra hun?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hvis jeg treffer på hun eller hun kommer på MSN, så skal jeg bare late som ikke noe? Bare si hei som vanlig også vente på neste trekk fra hun?

Hvis du treffer henne på gaten må du selvsagt si hei og være hyggelig. Men ikke "overfall" henne med en gang hun er inne på MSN. Vent heller og la henne være den som tar kontakt en gang. Hvis hun er ofte på msn og aldri tar kontakt med deg, så kan du prøve å si hei, men ikke hopp på henne hver gang hun logger seg inn.

Jeg er en sånn som lett får "klaustrofobi" om folk sender meldinger og slikt i et bankende kjør. Jeg synes det er litt påtrengende med folk som fortsetter å sende meldinger og slikt når jeg har truffet dem tidligere samme dag. Da -har- vi jo snakket sammen den dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Påsan_*

Det fungerte med å ikke prøve å ta kontakt med hun på en liten stund. Fikk jeg plutselig melding av hun. Men hun skriver ganske korte beskjeder da, også fikk jeg en mms med noen bilder av hun uten at jeg spurte. Så ble det stile igjen... Skjønner meg ikke på jenter jeg... Hva sier dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

hehe morsomt at du har det problemet med en jente for jeg har det problemet med en gutt.

det er dritt å vente på andre, men er det som må til. maser mann blir det jo bare verre :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper hun lukter desperasjonen i øynene dine og instinktivt skygger unna. Glem henne i minst en uke og dra på byn og snakk med andre jenter. Deretter kan du nonchalent ta opp kontakten igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har truffet en jente to ganger. Hver gang har det vært utrolig hyggelig og kjekt. Det siste vi snakket om før vi dro hver til vårt var en bedre middag og slikt. Også fikk jeg en god klem. Litt senere ut på dagen sendte jeg en melding til hun pga hun var på jobb. Takket for at hun var med meg ut og slikt og sa at jeg var glad for å bli kjent med hun. Jeg fikk ikke noe svar på den meldingen. Litt senere så jeg hun kom på MSN når hun var ferdig på arbeidet, jeg prøvde å si hei til hun. Men ikke nå svarte hun heller... Jeg er litt småredd og deppet, håper ikke hun har skiftet fullstendig spor bare på noen timer... :gråte:

Hilsen betatt gutt.

????

Du takket (?) henne for at hun var med deg ut. Ikke oppfør deg sånn. Akkurat som om hun gjorde deg en tjeneste. Akkurat som om du ikke fortjente det. Som om hun har all makt og du ikke har noen makt. Dette er ikke tiltrekkende, det er alle kvinnene her inne garantert enig med. Neste gang snur du opp ned på hele saken, jeg lover deg en annen reaksjon enn at hun overser deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl
????

Du takket (?) henne for at hun var med deg ut. Ikke oppfør deg sånn. Akkurat som om hun gjorde deg en tjeneste. Akkurat som om du ikke fortjente det. Som om hun har all makt og du ikke har noen makt. Dette er ikke tiltrekkende, det er alle kvinnene her inne garantert enig med. Neste gang snur du opp ned på hele saken, jeg lover deg en annen reaksjon enn at hun overser deg.

Jeg er ikke enig. Synes det var koselig ting å si. Jeg hadde blitt sjarmert av den der ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Mysticgirl.

Jeg er lei av å tolke og lure på hva mannen mener ved å lese mellom linjene, og trekke meg pga at jeg tror han ikke er interessert, og vil spare meg for mye følelsesmessig slit til ingen nytte.

Så det er ikke ALLE jenter som liker å jakte på mannen.

Hadde jeg fått en melding der en fyr jeg likte takket for at jeg var med ut, og sa han var glad for å bli kjent med meg, ville jeg blitt glad, og følt at mannen var voksen nok til å ta en sjanse og vise at han var interessert. (Men derimot hvis jeg ikke likte ham på samme måte ville jeg kanskje prøvd å unngå ham for å ikke såre ham. Det er verdt å ta den sjansen for å få klarhet i ting)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så det er ikke ALLE jenter som liker å jakte på mannen.

Hadde jeg fått en melding der en fyr jeg likte takket for at jeg var med ut, og sa han var glad for å bli kjent med meg, ville jeg blitt glad, og følt at mannen var voksen nok til å ta en sjanse og vise at han var interessert. (Men derimot hvis jeg ikke likte ham på samme måte ville jeg kanskje prøvd å unngå ham for å ikke såre ham. Det er verdt å ta den sjansen for å få klarhet i ting)

Det er selvsagt en del forutsetninger i innlegget mitt, som det også er i ditt og Mysticgirl sitt. Jeg forutsetter at hvis man er "den typen" som takker for at noen går ut med seg, så oppfører man seg lignende gjennom hele interaksjonen, noe jeg virkelig ikke ser hensikten i om målet er tiltrekning. Forutsetningen deres, som jeg leser som: om du allerede er ubetinget tiltrukket av en mann, kan han til en viss grad tillate seg å si slike ting. En mann som en kvinne et tiltrukket av kan si nesten hva som helst, mens hans status i hennes øyne ikke forandrer seg. Jeg vil tro de fleste kjenner seg igjen i å være litt mer tolerante ovenfor personer de beundrer, liker eller har noe respekt for.

Hvis du traff en mann og hans fjerde setning impliserte "wooow, jeg er så glad for å ha truffet deg. Hvis du bare smiler en gang til til meg vil jeg være lykkelig resten av livet. Du er en gudinne". Jeg er ikke kvinne, men jeg tror ikke den viben er særlig tiltrekkende. Den har hvertfall aldri fungert for meg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesten rett over
Det er selvsagt en del forutsetninger i innlegget mitt, som det også er i ditt og Mysticgirl sitt. Jeg forutsetter at hvis man er "den typen" som takker for at noen går ut med seg, så oppfører man seg lignende gjennom hele interaksjonen, noe jeg virkelig ikke ser hensikten i om målet er tiltrekning. Forutsetningen deres, som jeg leser som: om du allerede er ubetinget tiltrukket av en mann, kan han til en viss grad tillate seg å si slike ting. En mann som en kvinne et tiltrukket av kan si nesten hva som helst, mens hans status i hennes øyne ikke forandrer seg. Jeg vil tro de fleste kjenner seg igjen i å være litt mer tolerante ovenfor personer de beundrer, liker eller har noe respekt for.

Hvis du traff en mann og hans fjerde setning impliserte "wooow, jeg er så glad for å ha truffet deg. Hvis du bare smiler en gang til til meg vil jeg være lykkelig resten av livet. Du er en gudinne". Jeg er ikke kvinne, men jeg tror ikke den viben er særlig tiltrekkende. Den har hvertfall aldri fungert for meg :ler:

Du har selvsagt helt rett i dette. Når man er (litt) tiltrukket av en mann vil man gjerne høre bekreftelser / har det ingen negativ effekt å få høre det.

Men hvis man ikke har rukket å bli det ennå (bare tviler og grubler og veier for og imot) så er det nok ikke et sjakktrekk å vise mye interesse. Da blir det for skummelt, for raskt, og man velger gjerne å trekke seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...