Gå til innhold

Bytte av mobilabbonement

Gjest Vinga

Anbefalte innlegg

Jeg har mobilabo gjennom Telenor Bedrift, men det vil jeg ikke ha lenger.

Nå trenger jeg tips om et rimelig abo der det ikke koster skjorta å sende sms eller ringe.

Noen med tips?

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Denne er kjekk

Jeg har akkurat byttet til One Call selv. På mitt nye abonnement så kan jeg ringe gratis for 120 min og får 90 gratis sms i måneden. Sparer omtrent 200 kroner i måneden, så burde byttet fra Netcom for lengst...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for tipset!

One Call Faktura kom ut på toppen av mitt testresultat, så da ble det det. Herved bestilt.

Den har jeg også :)

Merk deg at mobilsvar koster 25 kroner i måneden, hvis du har behov for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har onecall jeg også og jeg får ikke kontakt med selskapet. De svarer hverken på tlf eller mail. Jeg tror det EN person i andre enden som administrerer alt, tror tilogmed han er en dverg.

Har et defekt simkort som jeg gjerne skulle hatt i orden etterhvert, slik at de i andre enden kan høre hva jeg sier...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Britt Banditt
tror tilogmed han er en dverg.

:skratte:

Hvor kom det fra?

Jeg har forresten Noextras, og det er veldig billig (kontantkort man fyller på over nett.)

Endret av Britt Banditt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne er kjekk

Jeg har akkurat byttet til One Call selv. På mitt nye abonnement så kan jeg ringe gratis for 120 min og får 90 gratis sms i måneden. Sparer omtrent 200 kroner i måneden, så burde byttet fra Netcom for lengst...

Det tallet de kommer opp med, er det i mnd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er mnd. Man kunne bare velge om man skulle regne ut fra ringe tid/sms pr. dag, uke eller mnd. Men svaret blir det samme visst du ganger det opp. 1 min hver dag, eller 7 min i uka o.s.v.

Men syns det er litt merkelig at mitt abn kom så langt ned på lista for jeg har ikke dyre regninger, men det stemmer ikke med min regning pr mnd. Men jeg ringer jo og gratis til sambo og sender melding gratis, og det er jo han jeg kontakter mest! Så sikkert derfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...