Lille_My Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 Hei Jeg og min kommende mann lurer på om vi skal legge bryllupsreisen til Maldivene, og kanskje noen dager i Dubai.. Er det noen som har vært her.. Jeg har fått inntrykk av at det skjer lite på Maldivene og at det er dyrt.. Men det er så utrolig nydelig der.. Har kjempe lyst å reise der, men ønsker ikke en bryllupsreise hvor vi begynner å kjede oss etter ett par dager.. Vi liker å oppleve nye ting begge to.. Setter kjempe pris på tilbakemeldinger... =)
Gjest Linn24 Skrevet 18. september 2007 #2 Skrevet 18. september 2007 jeg kan desverre ikke hjelpe for jeg har aldri vært der, men har fryktelig lyst til å dra dit. så denne tråden må jeg følge med på.
Marge Skrevet 19. september 2007 #3 Skrevet 19. september 2007 Jeg har ikke vært der, men har funnet litt informasjon på www.paradisreiser.no. Der står det litt om ulike aktiviteter etc. Maldivene er jo ikke bare ett sted, så jeg regner med at aktivitetsmulighetene vil variere ut fra hvor dere evt drar. Maldivene for meg er det ultimate bryllupsreise-reisemål, men det koster relativt mye ja... :rødme:
~Minni~ Skrevet 19. september 2007 #4 Skrevet 19. september 2007 Jeg har ikke vært noen av stedene, men jeg kjenner noen som har vært i Dubai. De syntes det var mye støy over alt ettersom de bygger på harde livet der. Har også kikket på Dubai selv i en katalog og der sto det en generell informasjon først at man måtte være forberedt på en del støy på alle hotellene som de hadde pga byggevirksomhet. Det stemmer godt med deg jeg leste her om at 20%av verdens heisekraner er i Dubai, selv om bare 0,02% av verdens befolkning bor der. Når det gjelder Maldivene så har vi også vurdert å dra dit. Det ser jo så flott ut. Tror imidlertid ikke det er så mye mer å finne på enn å dykke, snorkle, dra for å fiske og se etter delfiner og drive med andre vannaktiviteter. I tillegg til å sole seg. Så man bør være gald i å dykke, osv. Tror selv det kan bli litt ensformig, men vet ikke. Er akkurat som deg redd for at man skal kjede seg etter et par dager for da er det bare å gjøre de samme tingen opp igjen... Søkte forresten på Maldives og "Things to do" og fant www.visitmaldives.com/Things_to_do. De burde jo vite hva som er å gjøre
Lille_My Skrevet 24. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. september 2007 Hei.. Tusen takk for tips.. Det blir nok Maldivene og Dubai på oss.. Har ogsån hørt at det er en voldsom byggevirksomhet i Dubai nå, men vi får ta sjansen. Vi er forberedt på dette nå.. Skal sjekke ut den siden om ting å gjøre i maldivene
Februarmamsen Skrevet 26. september 2007 #6 Skrevet 26. september 2007 Maldivene er mest et sted for romantikk, strandliv og dykking/snorklilng osv... men det er kjempe vakkert der.
Gjest K Skrevet 7. desember 2007 #7 Skrevet 7. desember 2007 hei. Vi var på bryllupsreise på maldivene og Dubai i sommer. helt helt fantastisk. Kan virkelig anbefales på det sterkeste. maldivene er så slott at det er uvirkelig. Sommer, sol, god mat, utflukter, spa og bare kjemperomantisk. Etter 10 dager der var det perfekt å dra til Dubai. Der ble det shopping, ørkensafari, Middag på Burj al arab og litt mer action. en perfekt kombinasjon som anbefales på det sterkeste.
jente 79 Skrevet 7. desember 2007 #8 Skrevet 7. desember 2007 Jeg har vært i Dubai. Fint sted, men syntes det var litt oppskrytt. Ørkensafari var veldig fint, ellers er det meste bygd opp. Men selvfølgelig veldig fint hvis du liker å shoppe. Ville vært litt betenkt til å reise dit om sommeren. Da blir det 40-50 grader og ganske uutholdelig ute. Jeg var der i mars, veldig behagelig temperatur der da.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 8. desember 2007 #9 Skrevet 8. desember 2007 Jeg synes Maldivene høres veldig kjedelig ut! Romantisk de første dagene, men kjedelig etter noen dager. Hvis dere ikke er et slikt par som kan holde hverandre i hendene i dagesvis og være fornøyd med kun det :love: Jeg ville ikke brukt mange penger på å dra dit, de pengene ville jeg brukt på reise et annet sted hvor vi kunne opplevd mere Det finnes mange romantiske reisemål!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå