Gjest Moromann Skrevet 16. september 2007 #1 Skrevet 16. september 2007 Ta en ..noen som fortsatt ikke forstår, hvorfor det er viktig å slå av tenninga når man skal tanke ?
annemsk Skrevet 18. september 2007 #2 Skrevet 18. september 2007 Det er ikke propanen i seg selv som er farlig. Det er hvordan man behandler gassen. Det høres veldig rart ut at en slik ulykke har skjedd fordi noen har glemt å skru av tenninga på en bil....
skrue Skrevet 21. september 2007 #3 Skrevet 21. september 2007 Det er ikke propanen i seg selv som er farlig. Det er hvordan man behandler gassen. Det høres veldig rart ut at en slik ulykke har skjedd fordi noen har glemt å skru av tenninga på en bil.... Er selvfølgelig en lekkasje. Propan er tyngre enn luft så det kan ta tid før slike ting oppdages (og luktes). Aldri lurt å oppbevare propanbeholdere i kjelleren eller i et rom med trapp til en kjeller
Amalie_85 Skrevet 21. september 2007 #4 Skrevet 21. september 2007 ikke si sånt, da vil jeg jo ikke dra på jobb :gråte: nei, jeg er vel ikke så redd for det. Står bare på 1 sted, og det er utenfor så jeg har mange andre veier å rømme!
Gjest Vampyra Skrevet 21. september 2007 #5 Skrevet 21. september 2007 Det som overrasker meg er alle de som tror det ikke er farlig å stå rett ved pumpene og røyke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå