Merneith Skrevet 16. september 2007 #1 Skrevet 16. september 2007 I dag så oppdaget jeg at min tidligere kjempeflate mage har fått en kul. Jeg er gravid for første gang! Men hvordan skal jeg fortelle dette til kjæresten min? Han er gift med en som også jobber i TV2, men han sier at han skal forlate kona så fort deres 6 barn vokser opp. Jeg elsker han SÅ høyt, men jeg er redd for at han kommer til å dra frem pisken når jeg forteller om graviditeten. Jeg er dessuten litt bekymret for hvordan jeg skal klare å holde min 6-roms leilighet på Frogner i like fin stand om jeg får et barn. Finnes det designer-barnesenger? Og hvordan vil min veldig kristne familie reagere når jeg kommer hjem med nok et barn født utenfor ekteskapet..? Hjelp, jeg trenger hjelp! Eventuelt, så kan du fortelle din fantastiske, ulogiske og fantasifulle historie som trøst
Gjest Silmarill Skrevet 17. september 2007 #2 Skrevet 17. september 2007 Finnes det designer-barnesenger? Ja, dem klarer du å spore opp! Har du det bra sånn ellers?
Gjest Gjest Skrevet 17. september 2007 #3 Skrevet 17. september 2007 I dag så oppdaget jeg at min tidligere kjempeflate mage har fått en kul. Jeg er gravid for første gang! Men hvordan skal jeg fortelle dette til kjæresten min? Han er gift med en som også jobber i TV2, men han sier at han skal forlate kona så fort deres 6 barn vokser opp. Jeg elsker han SÅ høyt, men jeg er redd for at han kommer til å dra frem pisken når jeg forteller om graviditeten. Jeg er dessuten litt bekymret for hvordan jeg skal klare å holde min 6-roms leilighet på Frogner i like fin stand om jeg får et barn. Finnes det designer-barnesenger? Og hvordan vil min veldig kristne familie reagere når jeg kommer hjem med nok et barn født utenfor ekteskapet..? Hjelp, jeg trenger hjelp! Eventuelt, så kan du fortelle din fantastiske, ulogiske og fantasifulle historie som trøst :klø: skjønte ikke en dritt av dette men tror du prøvde å være morsom :klø:
Amalie_85 Skrevet 17. september 2007 #4 Skrevet 17. september 2007 Tror det kommer til å gå helt fint. Når jeg var i Praha, var jeg i en gate med bare designer klær, og der fant jeg masse barnaklær fra guess (?), Dior o.s.v. Ett par sko kosta ca 15 000kr. Så du finner nok helt sikkert barnesenger og som står i stil med 6-roms leiligheten din Så er det bare å begynne å sjekke hvor mange som heter hva så du får ett skikkelig navn som nesten ingen andre har i norge. Statistisk sentralbyrå Bare med å google litt kom jeg frem til denne siden: Dior Så etterhvert må du begynne å skrive bok om hvordan det er å ha barn med en kjendis som slår deg, så kan du tjene deg kjempe rik og flytte å bo ved sidenav David og Victoria Beckham
Merneith Skrevet 17. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. september 2007 :klø: skjønte ikke en dritt av dette men tror du prøvde å være morsom :klø: Var bare en reaksjon på alle tulletrådene som popper opp som paddehatter for tiden. Tror de følger samme oppskrift alle sammen: 1. Jo flere detaljer, jo bedre. Det betyr ingenting om de er helt irrelevante for hva du spør om. 2. Selvmotsigelser er bra! Gjerne i samme innlegget. 3. Post hoc-forklaringer gjør ingenting. Langt uti tråden så kan du dikte opp barn, ekteskap og jobb som det måtte passe, særlig hvis folk ikke tror på deg. Til Amalie_85: Tihi Tenk at det finnes Dior tåteflasker!
Amalie_85 Skrevet 17. september 2007 #6 Skrevet 17. september 2007 Helt utrolig hva som egentlig fins av designer ting til baby og barn, og den prisen :O
Gjest Kristin_ Skrevet 17. september 2007 #7 Skrevet 17. september 2007 Hvis du skal trolle med slike tråder må du gjøre det utlogget! Det vet da alle =D
Gjest Britt Banditt Skrevet 18. september 2007 #9 Skrevet 18. september 2007 Sånn måå bare mitt fremtidige barn ha!
Gjest Kristin_ Skrevet 18. september 2007 #10 Skrevet 18. september 2007 Haha, jeg så en unge i en sånn for to dager siden =D
Gjest Pax Skrevet 18. september 2007 #11 Skrevet 18. september 2007 (endret) Jeg er et romvesen. - Fordi jeg sitter i et rom og fordi jeg kommer fra verdensrommet. Ha ha ha! *klasker seg på lårene av den geniale humoren* Endret 18. september 2007 av Pax
Ghost Skrevet 18. september 2007 #12 Skrevet 18. september 2007 Sånn måå bare mitt fremtidige barn ha! OMG, den var jo kjempestygg!
Kattugla Skrevet 18. september 2007 #13 Skrevet 18. september 2007 Sånn måå bare mitt fremtidige barn ha! HAHA!! Folk er ikke sanne!!
Gjest Kristin_ Skrevet 18. september 2007 #14 Skrevet 18. september 2007 Det finnes ingen grenser for hva slags grusomme design folk godtar bare fordi de er dyre. Og ja, en del ting fra Dior og LV er kroneksempler på dette =S
Gjest Nedfall Skrevet 18. september 2007 #15 Skrevet 18. september 2007 Var bare en reaksjon på alle tulletrådene som popper opp som paddehatter for tiden. Blæ ! Trodde dette var en gåte/oppgave, hvor man skulle komme frem til en eller annen kjendis !
Yme Skrevet 19. september 2007 #16 Skrevet 19. september 2007 Jeg og Men heldigvis fikk jeg bekrefta min teori om at sånne moteekstremister er sjukke i huet, og at de på ingen måte fortjener min godtagelse.
Gjest imli Skrevet 22. september 2007 #17 Skrevet 22. september 2007 Uff, du glemte visst å logge deg ut, ts!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå