Gå til innhold

Sjekkern eller hyggelig?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Gjesten_*
Skrevet

Hei.

Jeg har ett spørsmål...

Om du fikk en melding på Facebook/blink/nettby eller lignende forum fra en helt fremmed mann, som skriver " Hei, du var skikkelig pen altså. Kanskje den peneste jeg har sett her"

Hvordan ville du tolket det? At her er det en som er på sjekkern, eller en som bare er ute etter å glede deg.?

:filer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde tolket det som en sjekke-replikk.

Skrevet

Folk sier sjelden sånt til fremmede for å være "snill" du.

Skrevet

Jeg kunne gjerne sagt noe sånt bare for å være hyggelig. Men så er jo jeg jente da. Og innen det nettforumet jeg pleier å henge på, og evt si sånne ting til andre, er det ganske tydelig fra før av at jeg ikke er på sjekkern.

Men ja, noen KAN si det kun for å være snille. Syns det er koselig jeg. Men mange er jo snille fordi de er på sjekkern...Uhm, ja, whatever.

Skrevet

Sex

ha ett øye åpent, - går de frem på den måten er de ikke ute etter noe seriøst ( snakker av erfaring..

Skrevet

Jeg synes det var hyggelig sagt, jeg. Hva han mente er det bare han som vet.

Gjest ts gjesten
Skrevet

Hei igjen,.

Takk for svarene.

Nå er det ikke sånn at jeg hadde fått den meldingen, men jeg ble skuffet over min samboer her en dag, da jeg så han skrev dette til en annen dame.

Han mente det måtte være lov å flørte litt, jeg mente dette var ett urgammelt sjekketriks, og at det ikke var å flørte på den måten han mente.

Kjekt å se at det ikke er bare jeg som mente dette var et sjekketriks da,. :)

Igjen takk..

Gjest Gjest_Julie_*
Skrevet

Jeg hadde definitivt tolket det som om han hadde sendt ut samme melding til 30 jenter, hvorpå han sjekket hvor mange av dem som svarte ham tilbake. Deretter at han silte ut ca 5 aktuelle som han avtalte og gikk videre med. Tilslutt ville han kanskej sikret seg en eller to som han kunne ha det gøy med fordi de lot seg lure så lett.

Jeg klanderer ham ikke. Mange jenter er nok lettlurt. :popcorn:

Skrevet

JEG hadde tolket som noe unikt som han hadde sendt KUN til meg!

Enkelte dammer innrømmer selv i etterkant at den eneste grunnen til at de la seg på rygg for en kar var at han viste dem oppmerksomhet!

Trenger jeg å fortelle deg hva det kvalifiserer til?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...