Gjest C26781 Skrevet 16. september 2007 #1 Skrevet 16. september 2007 Hva legger dere i dette ? Vil dere heller ha en superdominant stabeis som aldri kan gi seg eller vil dere heller ha noe som likner mer på en tøffelhelt ?
Gjest *Mim* Skrevet 16. september 2007 #2 Skrevet 16. september 2007 Høres jo fristende ut med en superdominant stabeis som aldri gir seg , men jeg tror jeg går for noe i midten. En maskulin mann som både kan gi og ta. Jeg trives ikke med å herse med noen.
fiktiv Skrevet 16. september 2007 #3 Skrevet 16. september 2007 Høres jo fristende ut med en superdominant stabeis som aldri gir seg , men jeg tror jeg går for noe i midten. En maskulin mann som både kan gi og ta. Jeg trives ikke med å herse med noen. Enig!
Champagnepiken Skrevet 16. september 2007 #4 Skrevet 16. september 2007 Enig med Mim. En mellomting, takk - ikke en som gladelig lar meg ta full kontroll, men ikke en som vil kontrollere meg heller.
Gjest Gjest_Julie_* Skrevet 16. september 2007 #5 Skrevet 16. september 2007 Hva legger dere i dette ? Vil dere heller ha en superdominant stabeis som aldri kan gi seg eller vil dere heller ha noe som likner mer på en tøffelhelt ? Og i din verden finnes kun disse to ytterpunktene? Jeg ønsker ingen av de to valgene du gir verdens kvinner her...Høres ikke så fristende ut.
Kykkelikokos Skrevet 16. september 2007 #6 Skrevet 16. september 2007 Jenter er like forskjellige som gutter er forskjellige. De ønsker forskjellige ting. Derfor blir spørsmålet ditt umulig å svare på.
caso Skrevet 16. september 2007 #7 Skrevet 16. september 2007 Hva legger dere i dette ? Vil dere heller ha en superdominant stabeis som aldri kan gi seg eller vil dere heller ha noe som likner mer på en tøffelhelt ? Jeg er en helt dominant supertøffel.. øh
Gjest =tentacle= Skrevet 17. september 2007 #8 Skrevet 17. september 2007 Vil ha en mann som regner sin mening som akkurat like viktig som min, i prinsippet. Verken mer eller mindre. Og som mener det samme enten det er kameraten eller meg han snakker med. Som kan forhandle på likefot om man er uenige, og som har et balansert forhold til hvilke konflikter som må tas, og hva man ser gjennom fingrene med.
Gjest Pax Skrevet 17. september 2007 #9 Skrevet 17. september 2007 Jeg er en helt dominant supertøffel.. øh Det er jo det jeg vil ha, da.
Gjest fjellrøya Skrevet 17. september 2007 #10 Skrevet 17. september 2007 Hva legger dere i dette ? Vil dere heller ha en superdominant stabeis som aldri kan gi seg eller vil dere heller ha noe som likner mer på en tøffelhelt ? Det finnes så mange bra menn i mellom de to ytterpunktene så jeg velger verken stabeisen eller tøffelen. Menn er ikke enten superdominante stabeis eller tøffelhelter, kvinner er ikke enten superfeminine dukker eller maskuline goretexkjerringer, det er et hav av muligheter mellom de ytterpunktene.
viren Skrevet 17. september 2007 #11 Skrevet 17. september 2007 Nå synes jeg menn har en tendens til å hyle "tøffel!" med en gang kameraten tar hensyn til dama, eller prioriterer dama en gang foran dem. Jeg vil definitivt ikke ha en macho-macho som slår seg på brystet, setter seg i sofaen med en øl og kun løfter beina for støvsugeren som sin del av husarbeidet, eller må sjekke opp damer på byen når han er i et forhold for å bevise at han er MANN. Jeg vil heller ikke ha en mann som snakker dritt om meg til kameratene sine bare for å tøffe seg fordi han nettopp er livredd for å bli kalt "tøffel". Jeg vil ha en mann som er ærlig, har egne meninger og som er i stand til å diskutere seg fram til kompromisser vi begge kan leve med i de tilfeller hvor vi er uenige. Han må kunne gi og ta, jeg trenger en som er interessert i å bidra med seg selv.
Gjest Mysticgirl Skrevet 17. september 2007 #12 Skrevet 17. september 2007 Det er jo det jeg vil ha, da. Og jeg og!--...Eh..det har jeg joh..
gompen Skrevet 17. september 2007 #14 Skrevet 17. september 2007 Hva legger dere i dette ? Vil dere heller ha en superdominant stabeis som aldri kan gi seg eller vil dere heller ha noe som likner mer på en tøffelhelt ? Ingen av delene
Gjest Jenna88 Skrevet 17. september 2007 #15 Skrevet 17. september 2007 Jeg blir gal av tøffelhelter uten noen form for ambisjoner. Kanskje noe av det minst tiltrekkende som finnes. Som nevnt, en mellomting er fint. Gjerne en som har egne meninger, men som innser egne begrensninger og ikke alltid skal kverulere om alt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå