Gjest xyz Skrevet 16. september 2007 #1 Del Skrevet 16. september 2007 Er det noen som vet om noen franske forum, noe ala KG? Jeg har lyst til å friske opp fransken min litt nemlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 17. september 2007 #2 Del Skrevet 17. september 2007 Bare å ta et søk, det, så finner du mange. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest xyz Skrevet 17. september 2007 #3 Del Skrevet 17. september 2007 Bare å ta et søk, det, så finner du mange. Nei, det er det jeg ikke gjør... Har google på ørten kombinasjoner av forum, francais, france, french osv. Får jo mange treff, men stort sett alt er bare forum hvor man diskuterer frankrike eller slikt, oftest på engelsk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 17. september 2007 #4 Del Skrevet 17. september 2007 Skal vi se, jeg søkte på forum+francais. Blant resultatene fant jeg dette som ser ut til å dreie seg om mat og kjøkkenting og dette som ser ut til å ha litt andre emner. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå