Gjest Lille_My Skrevet 16. september 2007 #1 Skrevet 16. september 2007 Jeg skal gifte meg i november og da kan det fort bli litt kaldt.. Jeg har lyst på en cape eller fuskepels å ha over, men finner ikke mye.. Det jeg har funnet er cape til 2000-3500 kroner.. Og de er helt hvite.. Synes dette er litt mye penger.. Her er kjolen min: http://www.partypop.com/Forums/images/152139.jpg Den er farge: gold.. Men store deler av kjolen er i elfeben farge..
Kykkelikokos Skrevet 16. september 2007 #2 Skrevet 16. september 2007 Kanskje du kan få sydd en? Eller kanskje du finner en på ebay?
~Minni~ Skrevet 16. september 2007 #3 Skrevet 16. september 2007 Kanskje du kan få sydd en? Eller kanskje du finner en på ebay? Lisenett.no selger cape med fuskepels i elfenbensfarge, men billige er de jo ikke akkurat...
Gjest Gjest_Lille_My_* Skrevet 16. september 2007 #4 Skrevet 16. september 2007 Hei Jeg har sett på den capen hos Lisenett, men jeg synes den er altfor dyr..
Gjest Januarbrud08 Skrevet 20. september 2007 #5 Skrevet 20. september 2007 Jeg skal gifte meg i november og da kan det fort bli litt kaldt.. Jeg har lyst på en cape eller fuskepels å ha over, men finner ikke mye.. Det jeg har funnet er cape til 2000-3500 kroner.. Og de er helt hvite.. Synes dette er litt mye penger.. Her er kjolen min: http://www.partypop.com/Forums/images/152139.jpg Den er farge: gold.. Men store deler av kjolen er i elfeben farge.. Fant en på www.bridalonlinestore.com
Kitsune Skrevet 20. september 2007 #6 Skrevet 20. september 2007 Kanskje torills drømmekjoler kan være noe for deg da? Jeg fikk jakke sydd hos henne til en alldeles overkommelig pris som passet meg perfekt! Hun er snar å svare på mail, så prøv henne! En annen ting: Vil ikke en pelscape være litt i meste laget til en kjole med så mange detaljer? Det er bare hva jeg tenker meg, da..
~Minni~ Skrevet 20. september 2007 #7 Skrevet 20. september 2007 Somaras har noen nederst på denne og denne. Om det er så veldig interessant derimot...
Lille_My Skrevet 22. september 2007 #8 Skrevet 22. september 2007 Somaras har noen nederst på denne og denne. Om det er så veldig interessant derimot... Jeg synes den sjelevarmeren nederst på somaras side var fin.. Og prisen var ikke så værst.. Kanskje jeg skal gå for den??
Lille_My Skrevet 22. september 2007 #9 Skrevet 22. september 2007 En annen ting: Vil ikke en pelscape være litt i meste laget til en kjole med så mange detaljer? Det er bare hva jeg tenker meg, da.. Jeg er litt usikker på hva jeg kan ha over kjolen, det var derfor jeg la inn bildet... Som du nevner, er det endel detaljer på kjolen, og det blir kanskje litt mye...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå