Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han fyller år om noen uker, og for en gangs skyld vil jeg være ute i litt god tid når det gjelder gaven.

Vi kjøper ikke dyre gaver til hverandre.

Han er interessert i fotball, data, og han elsker gadgets.

Noen med et godt forslag til en veldig lite kreativ kylling?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_harald_*
Skrevet

Hei,

Jeg er litt i samme gata, bortsett fra det med fotball, da.

Min favorittpresang er "lov" til å bruke X kr på en gave til meg selv, da kjøper jeg som regel noe jeg har virkelig lyst på, men ikke "trenger" eller kan forsvare sånn i det daglige.

Ting jeg har kjøpt under dette regimet:

Nye høyttalere til 3000,- (40 års gave)

Buck lommekniv til 600,-

MP3 spiller til 1200,-

Ellers har jeg innmari lyst på en GPS jeg ikke trenger..

Og det er Buck'en som blir brukt mest :-)

Skrevet

Kommer jo an på hva han liker, men kan jo si hva samboeren min har snakket om at han har lyst på den siste tiden: (vet ikke hva du regner som dyrt, så jeg sier alt jeg kommer på..)

-Nye Ipod Nano

-IPhone

-Digital bilderamme

-Pilotbriller

Ehm.. Kom visst ikke på mer.. ;)

Skrevet

Digital bilderamme? Hva er det?

Skrevet

Hva med å kjøpe en klokke (trenger jo ikke være så kjeeeempedyr) og gravere inn noe på baksiden?

Skrevet

Jeg synes den digitale rammen er helt genial jeg! :D

Skrevet

Mannen min ønsker seg en sånn digital bilderamme, han synes det er så kult. Jeg er litt mer lunken da.... Men kanskje det er en mannegreie.

Gjest Don Giovanni
Skrevet
Mannen min ønsker seg en sånn digital bilderamme, han synes det er så kult. Jeg er litt mer lunken da.... Men kanskje det er en mannegreie.

Nei det er det iallefall ikke, selv om jeg har en kompis som mener det er det største som har skjedd siden poteten. (og det ville nok "passet inn" i hans hus også hehe)

For min del ser det utrolig smakløst ut. Urteit som en annen sa er god beskrivelse.

Skrevet
Unnskyld at jeg sier det, men det der var urteit. Lurer på hvor lenge jeg hadde orket å hatt på en sånn en. Hadde følt at jeg bodde på en kino.

Hehe.. Er vel ikke det stiligste jeg har sett i mitt liv heller.. Men for de som har dilla på sånne gadgets er det vel artig.. ;)

• 1 måned senere...
Gjest Gjest_liz_*
Skrevet

vi driver med import og selger slike bilderammer.di er kjempekjekke,har hjemme selv også.Erikke bare bilder som kommer opp på den,men også bakgrunnsmusikk,kalender,kan laste sanger innpå osv....

utrolig koselig syns jeg da å kunne få ha flere bilder en kan vise frem på rammen,en bare et bilde swå står i all evighet...der får en vist frem alle...

syns di er koselige jeg,men vær sin smak :)

Gjest Gjest_LOtte_*
Skrevet

Kjøp ishockeyspill! Sånt digert! Det er for gutter og menn i alle aldre. Perfekt om han skal ha forspiel med gutta, også er det noe dere kan gjøre sammen og. Jeg kjøpte det til min bror en gang, han var vel 26 da og digga det!

Skrevet

Det endte opp med at jeg kjøpte fjellsko og en bok. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...