Gjest Gjest_Anonym_* Skrevet 16. september 2007 #1 Skrevet 16. september 2007 Jeg lurer på hvordan jeg kan kle meg sånn puppene ser mindre ut,eller finst det en bh som kan få de til å se mindre og fastere ut? Jeg er 12 år , er tidlig utviklet , og blir mobbet for og ha litt store pupper. Jeg har fått nok av dette og vil gjøre noe med det.. Noen tips?
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2007 #2 Skrevet 16. september 2007 Sports-BH kanskje? De presser jo puppene ganske mye inn (ihvertfall mine...)
Wildy Skrevet 16. september 2007 #3 Skrevet 16. september 2007 Min 12 åring har det samme problemet, hun er tidlig utviklet og synes det er både flaut og vanskelig, spesielt i garedrobe ol. Hun bruker små topper, ikke direkte sports-BH, men sånne små undertøystopper fra Kappahl, Cubus etc. Det støtter litt, brystene er gjerne ømme, og de skjuler litt uten å klemme helt flatt. I gymmen har hun sportstopp som er litt stødigere.Hun vil også helst ha litt romelige gensre som ikke sitter helt inntil kroppen. Det er ikke enkelt å være blant de første som får bryster, det er sikkert. Etterhvert som de andre kommer etter blir det enklere og plutselig er dere på ungdomskolen og det er flaut å ikke ha bryster elelr å være den siste som ennå ikke har fått menstruasjon.
Gjest Pax Skrevet 16. september 2007 #4 Skrevet 16. september 2007 I BH-butikk finnes det Bh-er som får puppene til å se mindre ut. Men det er beregnet på store pupper, så om din er normale eller små, bare at du er først ute, er det ikke sikkert at du finner det du er ute etter, men det kan være verdt et forsøk. Prøvde det selv, men likte det ikke. Vær heller stolt av puppene dine.
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2007 #5 Skrevet 27. september 2007 Jeg har funnet en bh på Lindex som jeg digger. Den gjøre puppene mine litt fastere og litt mindre. Jeg er str 80C og puppene mine er ikke akkurat faste. Jeg husker ikke navnet på bh'en, men den er hvit har og flexible cups. Den henger sammen m bh'er som er vatterte, men den er veldig tynt vattert. Kanskje den er noe for deg:)
Eliza Doalot Skrevet 27. september 2007 #6 Skrevet 27. september 2007 Jeg vet Triumph har en minimizer-bh, og jeg tror den finnes i ganske små størrelser. Dessverre er den vel ganske "voksen" og kjedelig...
Gjest Gjest_Anonym_* Skrevet 27. september 2007 #7 Skrevet 27. september 2007 Jeg bruker 80c. Er det en internett side jeg kan bestille bh'er som får de til å se mindre og fastere ut ?
Wildy Skrevet 27. september 2007 #8 Skrevet 27. september 2007 Min erfaring er at bh-er må prøves. Ta en tur i en rimelig velutstyrt butikk, plukk med deg mengder med bh-er i noenlunde riktig størrelse og prøv i vei. Ha gjerne med en topp til å ha over for å se om du får det resultatet du vil.
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2007 #9 Skrevet 28. september 2007 Den beste metoden for å få mindre pupper er å gå ned i vekt. Ellers synes jeg ikke 80C hørtes digert ut. Selv har jeg 80D og jeg synes ikke mine er store (er 24 år). Så du "vokser deg nok inn i dem" skal du se
Gjest lucky!74 Skrevet 28. september 2007 #10 Skrevet 28. september 2007 Jeg lurer på hvordan jeg kan kle meg sånn puppene ser mindre ut,eller finst det en bh som kan få de til å se mindre og fastere ut? Jeg er 12 år , er tidlig utviklet , og blir mobbet for og ha litt store pupper. Jeg har fått nok av dette og vil gjøre noe med det.. Noen tips? Svarte klær synes jeg hjelper. Jeg ammer en baby akkurat nå å bruker 85E
Gjest Gjest_Milla_* Skrevet 29. september 2007 #11 Skrevet 29. september 2007 Den beste metoden for å få mindre pupper er å gå ned i vekt. Ellers synes jeg ikke 80C hørtes digert ut. Selv har jeg 80D og jeg synes ikke mine er store (er 24 år). Så du "vokser deg nok inn i dem" skal du se Vektnedgag hjalp ikke på meg hvertfall. Er 166 cm høy, gikk fra 75 kg til 64 kg uten at puppene mistet t gram. Skulle gitt mye for å få puppene fra 75 F til 75 D uten operasjon
Gjest Gjest_Milla_* Skrevet 29. september 2007 #12 Skrevet 29. september 2007 Vektnedgag hjalp ikke på meg hvertfall. Er 166 cm høy, gikk fra 75 kg til 64 kg uten at puppene mistet t gram. Skulle gitt mye for å få puppene fra 75 F til 75 D uten operasjon Uten at puppene mistet et eneste gram skulle det stå .
Gjest Wolfmoon Skrevet 29. september 2007 #13 Skrevet 29. september 2007 Den beste metoden for å få mindre pupper er å gå ned i vekt. Kanskje ikke det lureste svaret å gi til en 12-åring?
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2007 #14 Skrevet 29. september 2007 Nå er det jo sånn at noen er ment å ha store pupper, andre små, det har ikke så mye med vekt å gjøre. Puppene forandrer seg gjerne gjerne str etter vekten, ikke på alle, men de fleste.
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2007 #15 Skrevet 29. september 2007 Vil forresten tipse deg om å bruke en stam trøye under en litt løs, mørk genser. BH som sitter godt under.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå