Gjest Gjest Skrevet 16. september 2007 #1 Skrevet 16. september 2007 Hvor lenge holder moltene mine seg i fryseren?
Elbereth Skrevet 17. september 2007 #2 Skrevet 17. september 2007 Flere år... Har brukt årgangsmolter mange ganger. Jeg fryser dem bare uten å tilsette sukker, og så røres de når jeg har bruk for dem.
Gjest Gjest Skrevet 17. september 2007 #3 Skrevet 17. september 2007 Plukket molter sommeren for 3 år siden og putta dem rett i fryseren og har glemt de Da kan jeg kanskje lage moltekrem til jul da?
Gjest Elfrida Skrevet 17. september 2007 #4 Skrevet 17. september 2007 Jeg har også spist årgangsmulter fra fryseren - har ikke vært den minste ting galt med de. Men når det er til jul så tror jeg kanskje jeg hadde tint opp en liten porsjon og testet på forhånd, sånn for sikkerhets skyld.
Merneith Skrevet 17. september 2007 #5 Skrevet 17. september 2007 Plukket molter sommeren for 3 år siden og putta dem rett i fryseren og har glemt de Da kan jeg kanskje lage moltekrem til jul da? Multekrem er kanskje det eneste jeg ville brukt dem til nå. Personlig så synes jeg 2 år er absolutt maks lagringstid. 1 år er det ideelle.
Halkatla Skrevet 17. september 2007 #6 Skrevet 17. september 2007 Molter er selvkonserverende og er holdbare i det uendelige omtrent. Er du usikker, så smak på dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå